آیا تبلیغات Super Bowl ارزش پول دارد یا YouTube یک گزینه جایگزین است؟

یادم می آید هنگام تماشای تبلیغات Super Bowl دلیل اصلی من برای سازگاری با “بازی بزرگ” شد.

22 ژانویه 1984 بود. من به همراه پدرم ، مدیر بازاریابی در اولداسموبیل ، در حال تماشای Super Bowl XVIII بودند.

در طول وقفه در سه ماهه سوم ، اپل 60 ثانیه با عنوان “1984” پخش شد که نه تنها Macintosh را راه اندازی کرد بلکه به یک رویداد مهم در تاریخ تبلیغات تبدیل شد.

در تبلیغات تلویزیونی اپل ، به کارگردانی ریدلی اسکات ، آنیا میجر ، ورزشکار انگلیسی ، به عنوان یک قهرمان بی نام و نشان ساخته شده است که قصد دارد ما را از انطباق نجات دهد.

خوب ، یک نسل بعد ، به نظر می رسد توده ای مهم از مدیران بازاریابی در مارک های بزرگ مقاله ای را که سال گذشته نوشتم خوانده اند: آیا تبلیغ Super Bowl معادل پول روشن در آتش است؟

یا اینکه یا در هنگام پخش یوتیوب از طریق صفحه تلویزیون در حالی که در هنگام شیوع ویروس کرونا از خانه کار می کردند ، شاهد اخلاقی بوده اند.

بدون توجه به این ، طبق گفته Jeanine Poggi از Ad Age ، ده مارک از Super Bowl LV چشم پوشی می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • آئودی، که 11 آگهی تبلیغاتی Super Bowl را پخش کرده است ، امسال در این بازی حضور نخواهد داشت.
  • آووکادو از مکزیک نوار شش ساله خود را می شکند.
  • کک برای اولین بار در 20 سال گذشته در Super Bowl امسال نشسته است.
  • فیس بوک قصد دارد تلاش خود را بر روی جوایز گرمی متمرکز کند.
  • هیوندای همچنین بعد از اجرای تبلیغات در 12 بازی از 13 بازی گذشته ، در Super Bowl نشسته است.
  • کیا، یکی دیگر از تبلیغات کنندگان عادی خودروهای سوپر باول ، هنوز برنامه های خود را در مورد Super Bowl اعلام نکرده است.
  • سزارهای کوچک امسال به بازی بزرگ برنخواهم گشت.
  • اولای همچنین پیام های متمرکز بر زن خود را پس از پخش تبلیغات تبلیغاتی در دو بازی گذشته ، به Super Bowl بر نمی گرداند.
  • نوشابه پپسی امسال برای بازی پرچمدار مارک کولا یک نقطه در بازی اجرا نخواهد کرد ، اگرچه پپسی هنوز اسپانسر نمایش نیمه وقت است.
  • پاپ تارت همچنین بعد از به نمایش گذاشتن محصول با طعم پرزل در سال 2020 ، بخشی از بازی بزرگ نخواهد بود.
  • فنجان های کره بادام زمینی Reese’s بخشی از بازی بزرگ نخواهد بود.
  • صابرا هوموس پس از اولین نمایش خود در سال گذشته بر نمی گردد.
مقاله پیشنهادی  7 علامت تجاری که در طول همه گیر کورون ویروس بسیار ناخوشایند به نظر می رسند

اکنون ، منابع آگاه با قیمت گذاری NFL شبکه می گویند ViacomCBS در مدت زمان Super Bowl 2021 برای مکان های 30 ثانیه ای 5.5 میلیون دلار هزینه می کند.

این همه پول به کجا می رود؟

خوب ، خواه آنها بخواهند آگاهی از برند را ایجاد کنند ، ترافیک را افزایش دهند ، منجر به تولید واجد شرایط شوند یا تبدیلات را بهبود ببخشند ، بسیاری از مدیران بازاریابی در مارک های ذکر شده در بالا در جریان Brandcast Delivered ، نهمین رویداد YouTube “NewFront” در 25 ژوئن 2020 ، یاد گرفتند که :

  • به گزارش Comscore ، YouTube در آوریل 2020 در ایالات متحده در دسترس است که در میان خانواده های سیم بند و هرگز بند ناف از طریق تبلیغات در دسترس است.
  • براساس Comscore ، YouTube در مارس 2020 در ایالات متحده بیشترین ساعت دسترسی و مشاهده را در بین سرویس های پخش جریانی تبلیغاتی دارد.
  • به گزارش Comscore ، YouTube به 77٪ از خانواده های AVOD رسیده و 41٪ از زمان تماشای پخش جریانی ویدیو را در مارس 2020 در ایالات متحده تشکیل می دهد.
  • بر اساس مطالعه نیلسن ، YouTube بیش از همه شبکه های تلویزیونی خطی در ماه مارس 2020 به جوانان 18-49 ساله رسیده است.
  • 70٪ بینندگان می گویند که مارکی را در نتیجه مشاهده آن در YouTube خریداری کرده اند.
  • TrueView برای تبلیغات اکشن در 12 ماه گذشته بیش از 950 میلیون تبدیل ایجاد کرده است.
  • از 55 مطالعه مجموع رتبه بندی آگهی Nielsen به سفارش Google ، 66٪ مخاطبان مورد نظر YouTube توسط تلویزیون افزایش می یابد.
  • به طور متوسط ​​، 61٪ از فروش های افزایشی از طریق 59 مشتری مطالعه جدید اثرات فروش NCSolutions ، به مشتریان جدید انجام شده است.
  • فقط در ایالات متحده بیش از 100 میلیون نفر ماهانه YouTube و YouTube را از صفحه تلویزیون خود تماشا می کنند.
  • زمان تماشای YouTube و YouTube TV که در صفحه های تلویزیون مشاهده می شوند سالانه 80٪ در ایالات متحده رشد داشته است.
  • زمان تماشای محتوای زنده در صفحات تلویزیون در مارس 2020 با 250٪ افزایش همراه است.
  • بیش از 60٪ بینندگان ورود به سیستم YouTube در صفحه های تلویزیون ، ویدیویی را که در 7 روز گذشته (11 مارس – 10 آوریل 2020) منتشر شده تماشا کرده اند.

جای تعجب نیست که مدیران بازاریابی برند باهوش ممکن است این سال را بپرسند ، “آیا YouTube امسال نیز جایگزین اجرای برنامه های تلویزیونی در Super Bowl است؟”

آیا YouTube جایگزین تبلیغات تلویزیونی Super Bowl است؟

اکنون ، بسیاری از تصمیم گیرندگان در صنعت جستجو و دنیای بازاریابی دیجیتال از 12 سال گذشته سوالی مشابه از من پرسیده اند: “بهترین بستر برای استفاده برای ایجاد حضور پررنگ برای فیلم های من در Google چیست؟”

وقتی نگاهی می اندازم که در حال حاضر از کدام پلتفرم استفاده می کنند ، اغلب این Vimeo است که ماهانه 240 میلیون کاربر فعال دارد. برای مقایسه ، هر ماه بیش از 2 میلیارد کاربر وارد شده از YouTube بازدید می کنند.

خوب ، این احتمالاً تغییر خواهد کرد زیرا بیشتر متخصصین سئو در مقاله ماه گذشته اریک Enge در وبلاگ Perficient ، “چرا YouTube بهترین بستر برای انتشار فیلم ها است – چرا شماره 255 ،” YouTube است.

در آن ، Enge یافته های آخرین به روزرسانی مطالعه خود را در مورد رتبه بندی ویدیو در Google و YouTube به اشتراک می گذارد.

این شامل برخی از داده ها در مورد حضور فیلم ها در SERPs Google برای بهبود خانه و بازار مربوط به DIY است.

این نشان می دهد که YouTube چقدر غالب است در نتایج جستجوی Google: یک یا چند ویدیوی YouTube در 85.9٪ – یا 6،595 از 7،678 کلمه کلیدی – از SERP ظاهر می شود.

وی می افزاید: “تقریباً 98٪ فیلم هایی که در موقعیت شماره یک نشان داده می شوند از YouTube هستند. این درصد به تدریج با حرکت به سمت پایین در بین 10 گزینه برتر کاهش می یابد ، اما با توجه به موقعیت 10 ، هنوز بیش از 87٪ است. “

مقاله پیشنهادی  چرا اولویت بندی SEO باید جزئی از نقشه راه ارائه دهنده SVOD باشد

Enge در ادامه گفت: “83٪ از کل ویدیوهای YouTube که در داده های خود پیدا کردیم در واقع در چرخ فلک ها بود.”

وی اضافه می کند ، “در مقابل ، 64٪ برای فیلم های غیر YouTube در نتایج جستجوی ارگانیک و تنها 21٪ در چرخ فلک یافت می شود.”

ویدئوهای غیر یوتیوب با توجه به نوع ویژگیهای جستجو در SERP یافت می شود

Enge نتیجه گیری می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“آنچه که ما می بینیم این است که بهترین بستر برای استفاده شما تا حد زیادی در ایجاد حضور برای فیلم های خود در Google ، YouTube است. در حالی که به نظر می رسد ویدئوهای غیر YouTube به شدت در نتایج جستجوی ارگانیک سنتی وجود دارند ، اما واقعیت این است که س quالاتی که دارای ویژگی های جستجو هستند (چرخ فلک ، قطعه های برجسته و قطعه های غنی) مواردی هستند که ویدیو در کل در نتایج مهم تر است.

او همچنین یادداشت کرد ،

“نکته دیگری که من نمی خواهم در اینجا کنار بگذارم این است که ، YouTube در نوع خود موتور جستجوی بسیار مهمی است ، بنابراین حجم جستجو نیز برای YouTube وجود دارد.”

علاوه بر این ، شما می توانید یک فیلم با نمایش Enge را در کانال YouTube Perficient ، YouTube بهترین پلت فرم برای انتشار فیلم ها است ، ببینید: چرا اینجاست.

https://www.youtube.com/watch؟v=LhuJgGNW9Pc

متخصصان سئو و بازاریاب های دیجیتال باید از این داده ها استفاده کنند تا تصمیم گیرندگان در سازمان یا مشتریان خود را متقاعد کنند که از استفاده از Vimeo به YouTube استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و اگر اتفاقاً در یکی از مارک هایی که Super Bowl LV را رد می کنند (یا با) کار می کنند ، فرصتی پیش می آید که فقط یک بار در نسل ارائه می شود و می گوید YouTube بهترین گزینه برای اجرای برنامه های تلویزیونی در طول Super است. کاسه دوباره در آینده.

به عبارت دیگر ، این لحظه آبخیز دیگری در تاریخ تبلیغات است.

و ما می توانیم مدیران بازاریابی را در مارک هایی که برای یا با آنها کار می کنیم از “مطابقت” نجات دهیم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

کلیه تصاویر به ژانویه 2021 به نویسنده اجازه داده شده است