آیا باید در SEM با شرایط مارک تجاری پیشنهاد دهم؟

آه ، بحث قدیمی است.

  • آیا باید براساس نام تجاری خود من پیشنهاد بدهم یا نه؟
  • چرا برای دریافت ترافیکی که کسب کردم مجبورم پرداخت کنم؟!؟!
  • چرا Google و بینگ مارک من را گروگان می کنند؟

به نظر می رسد که اینها به همراه تعداد بیشماری سؤال پیرامون مناقصه برند ، هر چند سال یک بار ظاهر می شوند.

افزایش CPC ها ، SERP در حال تحول ، و چند دادخواست ، ما را به یک نقطه آغاز گسست جدید سوق داده است.

من می خواهم تمام تلاش خود را برای پاسخ به متداول ترین سؤالاتی که در طول حرفه ام با آنها روبرو شده ام ، انجام دهم.

این به شما کمک می کند تا در مورد چگونگی (و اگر) پیشنهاد شما در شرایط مارک تجاری خود راهنمایی کنید.

(به خاطر قوام ، من در این پست وانمود می کنم که مارک تجاری من Seinfeld باشد. بسیاری از منابع برای دنبال کردن هستند.)

1. آیا در PPC باید از شرایط برند استفاده کنید؟

آره. و همچنین کمی خیر.

اما بیشتر بله

اما نه همیشه و نه همه چیز.

این یک تصمیم دودویی نیست که تصور شود ، و همچنین نباید با همه اصطلاحات مارک برابر رفتار کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ما باید شرایط نام تجاری را مانند سایر شرایط موجود در SEM مشاهده کنیم.

آنها برای دستیابی به موفقیت باید به یک هدف ، KPI و یک استراتژی نیاز داشته باشند.

شرایط را به سقف پیشنهاد نکنید و چک خالی صادر کنید زیرا می خواهید یک سهم برداشت 100٪ داشته باشید.

روش های هوشمندانه (و سودآوری بیشتری) برای کار وجود دارد.

از خود بپرسید: آیا اگر این پرسش به جای “Seinfeld” پرسیده می شد “بهترین نمایش تلویزیونی تا کنون” بود؟

اگر جواب نه … خوب ، شما این نکته را می گیرید.

2. چگونه باید کمپین های PPC مارک شده خود را ساختاربندی کنم؟

مبارزات خود را بسازید … خوب ، به همان شکلی که شما همه چیز را ساختار می دهید: به ترتیب از نظر حجم و اولویت بودجه.

توصیه های من (به احتمال زیاد) مخالف توصیه های موتور است ، اما به همین ترتیب باشد.

من یک فرد بالغ هستم و آنچه را می خواهم انجام می دهم.

به طور کلی ، شما می خواهید 4-5 “مجموعه” از اصطلاحات مارک دار داشته باشید.

این به شما بستگی دارد که شما آنها را در کمپین ها یا گروه های تبلیغاتی ساختار دهید ، اما من توصیه می کنم آنها را به هر صورت از بین ببرید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اصطلاحات هسته ای + ناوبری را باید در مناطق خود بخوانید

با پیمایش ، من در مورد اصطلاحاتی مانند “www Seinfeld com” یا “Seinfeld com” صحبت می کنم.

وقتی می گویم هسته ای ، من در مورد چیزهایی مانند “نمایش Seinfeld” صحبت می کنم، “Seinfeld” ، “Jerry Jerry Seinfeld” و غیره.

اینها بیشترین حجم ، بیشترین میل به تبدیل و احتمالاً افزایش کمتر است.

نمایش داده شد تبلیغاتی یا تخفیف

باید به این موارد رسیدگی شود ولی نه لزوما توسط شما … بیشتر در این باره.

نام تجاری مجاور / زیر برند

این شامل نام محصولات یا اصطلاحات با یک مارک تجاری است.

من در حال فکر کردن چیزهایی مانند “پیراهن خرچنگ خرچنگ” ، “تی شرت جفی پارک” یا “Urban Sombrero” *.

اینها نیستند شما نام تجاری به معنای متعارف اما اگر یک مشتری به دنبال نام مورد خاص خود باشد ، باید در این سطل قرار بگیرد

مقاله پیشنهادی  نحوه محاسبه ROAS و روشهای استفاده از آن

* برای کسانی که نمی دانند ، این موارد پوشاک Seinfeld است که توسط شخصیت ها پوشیده شده است.

تحقیقات مارک دار

این سؤالاتی مانند “بررسی Seinfeld” یا “Seinfeld vs. Friends” را در بر می گیرد.

اینها به قیف میانی یا پایین نزدیک هستند و ممکن است شخصی را که برای خرید درست آماده است در ثانیه دوم نشان ندهند.

استدلالهایی را می دیدم که اصلاً نباید آنها را با مارک تجاری در نظر بگیریم. به گفته این ، گرچه ممکن است این موارد نیز تغییر نکنند ، اما احتمالاً آنها از سطح افزایشی بالایی برخوردار هستند.

3. آیا برای هر ذکر نام تجاری باید 100٪ از زمان خود را در موقعیت مطلق برتر قرار دهم؟

نه. من چندی پیش در مطلبی پیرامون پیش بینی ، این موضوع را به تفصیل بیان کردم.

هر کلیک (شامل مارک تجاری) گرانتر از آخرین است.

هرچه به تقسیم 100٪ برداشت نزدیکتر و نزدیک تر شوید ، این کلیک ها از نظر ظاهری گران تر می شوند

ساختار فوق یک چارچوب صوتی را برای به حداکثر رساندن حجم کارآمد ارائه می دهد.

اگر به هدف نیاز دارید (هشدار بیانیه پتو بزرگ) به طور کلی در جایی با علامت 90-95٪ کم جایی است که بازده ها کم می شوند.

این شما را نمی گوید نمی توانید سود بالاتر از این سطح است ، اما به احتمال زیاد خواهید دید ROI / ROAS شروع به کاهش می کند.

اما دوباره ، تست کنید.

4- آیا باید مناقصه هایی را برای کمپین های برندسازی خودکار کنم؟

بله ، اما تست که بهترین کار را برای شما خواهد داشت.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اکثر اشکال قیمت گذاری هوشمندانه بسته به اهداف شما جایگاه خود را دارند.

Share Target Impression Share با هدف رسیدن به آن نقطه شیرین 90-95٪ مثمر ثمر بوده است.

CPC ها را در حد معقول نگه می دارد و بیشتر متغیرهای رقابتی را به خوبی اداره می کند.

با همین دلایل ، tCPA یا TROAS بسته به اهداف مشتری ما در سناریوهای مناسب سودمند بوده اند.

حتماً کلاه هایی را تنظیم کنید تا از خندیدن زیاد CPC ها جلوگیری کنید.

این ممکن است تنها سناریویی باشد که من هنوز هم مناقصه دستی (تا حدودی) را نیز تأیید می کنم.

واریانس برای کمپین های تجاری کمتر از سایر شرایط گسترده تر است بنابراین پیشنهادهای شما به همان اندازه تغییر نمی کند.

در اصل ، این به خود شما بستگی دارد.

5- آیا باید از کلیدهای پیشرفته CPC (eCPC) برای کلید واژه های تجاری استفاده کنم؟

آن را امتحان کنید ، اما من آن را به عنوان پتو “که باید انجام دهد” توصیه نمی کنم.

به این روش فکر کنید؛ eCPC با افزایش قیمت بیشتر و برعكس ، هدف این است كه تبدیل ها را با قیمت بیشتر پیشنهاد دهد.

بگویید که در حال حاضر برای بهترین شرایط خود سهم برداشت برتر 97-99٪ دارید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

eCPC (تقریبا) همیشه فرض خواهد کرد که تبدیل ممکن است اتفاق بیفتد و تقریباً تقریباً پیشنهاد خواهد داد.

سپس هزینه بیشتری را برای همین نتیجه پرداخت می کنید.

من می توانم دیدم که در صنایع رقابتی که سهم برداشت در آنها وجود دارد ، کارآیی خوبی دارد ، خوب کار می کند.

اما آن را امتحان کنید ، فرض نکنید.

6. اگر شرایط نام تجاری PPC را خاموش کنم ، آیا به هر حال من نمی توانم تمام ترافیک و تبدیل را دریافت کنم؟

“خب این افراد به هر حال به دنبال من بودند ، بنابراین مهم نیست که من را پیدا کنند.”

مقاله پیشنهادی  چگونه Google گذرهای فردی یک صفحه وب را شناسایی می کند

نه

این رایج ترین استدلال است در برابر مناقصه بر اساس نام تجاری.

این یکی از چالش برانگیزترین موارد برای آزمایش است و به احتمال زیاد اثبات یک مورد است برای مناقصه

افزایش ، نسبت نتایج است که می تواند بدون مداخله اتفاق بیفتد. یعنی اگر کاری نکنیم ، چه تعداد تبدیل به دست می آوریم.

آزمایش پیشرفتی در هر یک از ده ها تست گردش مالی برند که من در حرفه خودم انجام داده ام متفاوت است.

من افزایشی را در حدود 15-20٪ مشاهده کرده ام (به عنوان مثال ، 80-85٪ از تبدیل ها بدون تبلیغات اتفاق می افتد) با SERP برهنه.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگرچه ، فرکانس یک SERP واقعاً برهنه امروزه در کنار صفر است.

من گمان می کنم این رقم افزایشی در دوران مدرن بیشتر است.

من آن را حتی در 85 درصد از صنایع رقابتی مانند تشک ، تناسب اندام و خدمات منزل نیز دیده ام.

من چند مثال زیر را شرح داده ام ، نشان می دهد که چگونه ما تست ها و نتیجه را اجرا کردیم.

ما برای یک شرکت مکمل با یک مسیر خرید کوتاه آزمایش کردیم

قوانین خودکار به مدت 60 روز تبلیغات مارک را خاموش می کند.

کل بازده سرمایه گذاری جستجو معیار موفقیت ما بود: (درآمد ارگانیک + درآمد پرداخت شده) / هزینه جستجو.

روزها با تبلیغات مارک در کل تبدیل جستجوی 28٪ بیشتر است.

سرمایه گذاری نام تجاری در حاشیه و هزینه تبلیغات ، ROI مثبت بود ، حتی نزدیک به 2: 1 در مقابل 10: 1 گزارش شده در موتور

یک شرکت ملی بهسازی خانه تصمیم خود را برای سرمایه گذاری یا نبودن در طول COVID در دستان حق رای دادن واگذار کرد

  • تقریباً نیمی از تبلیغات مارک تجاری را خاموش کردند در حالی که نیمی از آن همچنان روشن است.
  • حق رای دادن که جستجوی نام تجاری را متوقف کرده است ، 50٪ بدتر از کسانی است که آن را نگه داشته اند در همه موتورها روشن شده اند.
  • این تیم تجزیه و تحلیل رگرسیون را انجام دادند تا دریابند که در همان زمان چه چیزی در تبلیغات ارگانیک رخ داده است. کسانی که تبلیغات را نگه داشته می شدند ، منجر به ارگانیک بیشتری نسبت به کسانی که خاموش شده بودند (45/0 = R2) داشتند ، و نشان می دهند که در هنگام روشن بودن تبلیغات ، تأثیر مثبت داشته است.
    • نتیجه مستقیم ROI مثبت بود – اثر هاله تصمیم را برای ایجاد حق رای دادن به محرمانه گرفت.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک بازار مشهور که می خواهد با از بین بردن شرایط نام تجاری بتواند چند دلار پس انداز کند ، مشاهده می کند

  • CPC های آنها کم (در محدوده پنج سانس) و SERP برهنه خارج از تبلیغات بود. ما یک آزمایش جغرافیایی را برای مدت زمان شش هفته انجام دادیم. ما 100 پوند کد پستی را از تبلیغات مارک حذف کردیم و در برابر عملکرد 100 مانند کد پستی مقایسه کردیم. این یافته ها چشمگیر بود:
    • تقریباً 44٪ از مارکهای تبلیغاتی افزایشی بودند و بدون اجرای تبلیغات از بین می روند
    • CPC در کلیک های افزایشی 7 برابر بیشتر از هزینه کلیک های غیر افزایشی بود. شایان ذکر است که در این حالت هزینه کلیک های غیر افزایشی هرکدام زیر یک پنی هزینه شده است.
      • ROAS از نظر مارک در UI موتور حدود 80: 1 بود (که مجنون است) – iROAS ، یعنی درآمد افزایشی / کل هزینه) حدود 12: 1 بود.
مقاله پیشنهادی  Google My Business برای ثبت تماسهای مشتری اخیر است

من می توانم ادامه دهم ، زیرا ده ها نمونه در اطراف وجود دارد.

TL؛ DR: افزایشی اصطلاحات مارک دار متفاوت است اما (در تجربه من) همیشه مثبت است.

7. آیا باید تبلیغات را برای هر تبلیغ به روز کنم؟

من آن را توصیه نمی کنم.

دو چالش اصلی وجود دارد ، یکی روانشناختی و دیگری PPC -ical:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • موتورهای جستجو از تاریخ تبلیغات حمایت می کنند. وقتی برای هر 10٪ تخفیف تبلیغی جدید می کنید ، سابقه را مجدداً تنظیم مجدد می کنید و موتور را حدس می زند که چه اتفاقی خواهد افتاد. به طور کلی ، یک CPC با هر آگهی جدید “پیچ” می خورد تا اینکه موتور مشخص کند که با آن چه کار می کند. اگر فروش کوتاه مدت دارید ، این نقص ممکن است کل فروش را حفظ کند و باعث کاهش کارایی شود.
  • قصد مصرف کننده از یک پرس و جو مارک با یک تبلیغ فروش در مقابل یک تبلیغ غیر فروش متفاوت است. مشتریان بار اول از یک تبلیغ تبلیغاتی احتمالاً از رشد کمتری و LTV پایینی برخوردار هستند. آنها احتمالاً به مشتریهایی تبدیل می شوند که فقط ارزان خریداری می کنند.

شما یک PPC بزرگ هستید ، بنابراین سالهاست که آزمایش می کنید – شانس اینکه تبلیغات مارک همیشه سبز شما بسیار قوی است.

تا زمانی که فروش شما تأثیر چشمگیری در عملکرد نداشته باشد ، به برنامه های افزودنی تبلیغی یا لینک های سایت پیوند دهید.

اگر شما باید تبلیغ تبلیغاتی را اجرا کنید ، تبلیغات مارک موجود خود را به صورت زنده نگه دارید.

8- آیا باید فروشندگان و شرکت های وابسته را با توجه به شرایط نام تجاری خود پیشنهاد دهم؟

زمان عقاید جنجالی!

بله ، با محدودیت

اجازه دادن به چند شریک انتخاب شده بر اساس نام تجاری شما سه چیز را انجام می دهد:

  • این یک قشر برای رقبا ایجاد می کند. این گفته نیست که رقبا نمی توانند شرایط مارک شما را غصب کنند یا نتوانند غصب شوند ، اما لایه های بیشتری از دفاع وجود دارد.
  • آنها گزینه هایی را ارائه می دهند که احتمالاً با هدف مصرف کننده همسو هستند. من شک دارم که کسی که در جستجوی “کوپن های Seinfeld” در حال خرید قصد داشته است. به یک شرکت وابسته اجازه دهید این کلیک را انجام دهد – احتمالاً CPC بالاتری خواهد بود که مبلغ زیادی را در آن کار نمی کنید. به علاوه ، این بازتاب بهتری از قصد مصرف کننده و تجربه بهتر است.
  • وقتی خوب انجام شود ، CPC شما را بالا نمی برند. کارت ها را در رابطه با وابستگان نگه دارید. می توانید شرایط حضور آنها را برای اطمینان از عدم سنبله CPC تنظیم کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین آیا باید با شرایط مارک تجاری پیشنهاد دهم؟

آره.

اما مانند همه موارد SEM ، شما نمی توانید موفقیت و ROI خود را در یک خلاء ارزیابی کنید.

در عوض ، به تأثیرات خالص در تجارت خود (از جمله اثر هاله) نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که استراتژی مناقصه مارک تجاری شما با اهداف مطابقت دارد.

منابع بیشتر: