آیا باید از پیوندهای Nofollow ، Sponsored یا UGC استفاده کنید؟

سوال امروز از آیشواریا در کوئینزلند است ، که می پرسد:

“آیا استفاده از پیوندهای Nofollow ، Sponsored یا UGC (rel =” sponsored “، rel =” follow “یا rel =” nofollow sponsored “) در کوپن ها / کوپن ها / وب سایت هایی که پیوندهای خروجی زیادی دارند ، ضروری است؟ اگر بله ، از کدام یک از پیوندهای بالا استفاده بهتر است. “

سوال عالی ، آیشواریا!

بله ، استفاده از این ویژگی ها در پیوندهای خروجی کاملاً ضروری است.

گذشته از ایالات متحده ، انگلستان و اتحادیه اروپا که هر یک قوانین و قوانین منحصر به فرد خود را در مورد نیاز به افشای قانون دارند ، Google نسخه خاص خود را دارد و آن را نیز در دستورالعمل های خود ذکر می کند. در اینجا مثالی از آن آورده شده است.

Google همچنین چند سال قبل جریمه ای را به طور خاص برای سایت هایی که افشا نمی کنند اعمال کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من در مورد چگونگی گوگل در این پست صحبت کردم که شما هست یا نه

از آنجا که از کوپن س askedال کردید ، به ویژه من فرض می کنم شما یک وب سایت کوپن هستید و برای شرایط احتمالی خود پاسخ می دهید.

مقاله پیشنهادی  نحوه بازیابی کلمات کلیدی از دست رفته SEO و ترافیک ارگانیک

در اینجا نحوه توصیه برای انجام ویژگی ذکر شده است.

حمایت شده

شما احتمالاً کمیسیون دریافت می کنید یا حقوق می گیرید.

این بدان معنی است که بخواهید از اسپانسر استفاده کنید زیرا پیوند را در آن خوب قرار نمی دهید.

این شامل پیوندهای وابسته ، خریدهای رسانه ای ، محصولات برای بازبینی و هنگامی که کد کوپن سفارشی دارید که برای ردیابی از صفحه استفاده می شود.

دنبال کردن

اگر درآمد کسب نمی کنید و فقط کدهای کوپن را بدون سود مالی دریافت می کنید ، آن را به عنوان پیوند دنبال کنید و نگران نباشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شما صفحه اختصاصی فروشگاه را ایجاد کرده اید زیرا به فروشگاه اعتماد کافی دارید تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به آنها بفرستید.

این بدان معنی است که فروشگاه قابل اعتماد است و باید پیوندها را دنبال می کرد.

Nofollow

در اینجا چندین موقعیت وجود دارد.

1. اگر وب سایتی که به آن پیوند می دهید چیزی نیست که به آن اعتماد دارید ، بنابراین نباید صفحه ای برای کوپن برای آن فروشگاه بسازید.

مقاله پیشنهادی  ویژگی های جدید فیس بوک برای ناشران ویدیو و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

از خود بپرسید ، “چرا بازدیدکنندگان وب سایت را به فروشگاهی که قابل اعتماد نیست معرفی می کنید؟”

منطقی نیست که به آنها پیوند دهید ، بنابراین به جای استفاده از عدم دنبال کردن ، به سادگی آن صفحه را حذف کنید.

اگر اصرار به داشتن صفحه دارید ، nofollow صحیح است اما توصیه نمی شود.

2. اگر پیوندها وابسته ، روابط عمومی یا رسانه های پولی نیستند و شما آنها را اضافه کرده اید زیرا معامله فروشگاه قابل ذکر است ، دنبال کردن روش صحیح است.

این به این دلیل است که انگیزه پولی وجود ندارد و شما احساس می کنید وب سایت منبع خوبی برای بازدیدکنندگان صفحه وب شما است.

کوپن های UGC و ارسال شده توسط کاربر

دقیقاً مانند nofollow در بالا ، این وضعیت نیز موقعیتی است:

  • اگر صفحه بدون مارک است (به عنوان مثال: “Valentine’s Coupons”) و کوپن ها توسط کاربر ارسال می شود ، از UGC استفاده کنید.
  • اگر پیوند به یک لینک وابسته در کلیک خروجی از طریق یک شبکه تبلیغاتی تبدیل شود ، حمایت مالی صحیح است و UGC نیست.
  • اگر توسط کاربر ارسال شده است و هیچ رابطه وابسته ای وجود ندارد ، آن را UGC کنید.
  • اگر توسط کاربر ارسال شده است و شما یک صفحه اختصاصی برای آن فروشگاه دارید: از یک پیوند داخلی دنبال شده به صفحه فروشگاه ، از یک لینک حمایت شده برای کلیک خروجی در صورت داشتن رابطه وابسته و یک UGC در صورت عدم وابستگی یا پرداخت استفاده کنید ارتباط.
مقاله پیشنهادی  مبانی تحلیل پروفایل پیوند

پیوندهای وابسته

اینها باید حمایت مالی شوند زیرا شما آنها را با هدف کسب کارمزد ارسال می کنید.

امیدوارم که این به شما کمک کند به س questionال شما در مورد وب سایت های کوپن و ویژگی های پیوند استفاده کنید.

اگر اینگونه نیست ، لطفاً با من تماس بگیرید تا بتوانم به وب سایت شما نگاه کنم و شرایط خاص را درک کنم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خیلی ممنون بابت سوال!

منابع بیشتر:


ویرایشگررا توجه داشته باشید: پرسیدن یک هست یک هفتگی سئو مشاوره ستون توسط برخی از برترین های صنعت نوشته شده است سئو متخصصانی که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند. یک سوال در مورد سئو؟ فرم ما را پر کنید ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!