آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای سئو خوب هستند؟

آیا باز هم انتشارات مطبوعاتی برای جستجوگرها مهم است؟

و آیا پرداخت هزینه خدمات توزیع مطبوعات ایده خوبی است؟

مانند یک س ofال دیگر از س SEOالات بزرگ SEO ، این پاسخ ساده ای ندارد.

برای درک اطلاعیه های مطبوعاتی – و کشف اینکه آیا باید با آنها زحمت بکشید – بیایید به تاریخچه بیانیه مطبوعاتی بپردازیم.

بیایید ببینیم که چگونه برای اهداف SEO بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است (و اگر سو ab استفاده نشده باشد) ، و روش های صحیح کارهایی که امروز می توانید برای استفاده موثر از آن انجام دهید.

بیانیه مطبوعاتی چیست؟

هر فرهنگ لغت به شما می گوید که بیانیه مطبوعاتی بیانیه ای رسمی است که اطلاعات مربوط به یک رویداد قابل توجه را به خبرنگاران ارائه می دهد.

هدف از اعلامیه مطبوعاتی اطلاع رسانی در مورد این رویداد به خبرنگاران است ، با این امید که در یک بستر خبری معتبر قرار گیرد.

در اینجا مثالی از بیانیه مطبوعاتی موفق اپل آمده است.

چرا شرکت ها اطلاعیه های مطبوعاتی ارسال می کنند؟

تعدادی از دلایل:

  • برای ایجاد شهرت.
  • برای به دست آوردن پوشش رسانه ای.
  • برای کنترل یک بحران – اولین بار انتشار طرف خود از داستان در مواردی که اشتباه پیش می رود مفید است.

با ابتلا به فناوری ، شرکت ها دلیل جدیدی برای ارسال اطلاعیه مطبوعاتی به دست آوردند.

بدست آوردن پیوند از سایت های خبری معتبر است.

و بنابراین ، SEO را تقویت کنید.

A (مختصر) تاریخچه انتشارات مطبوعاتی برای سئو

مانند همه مواردی که برای تقویت موفقیت در جستجوگرها استفاده می شود ، پیوندهای انتشار مطبوعات نیز به خوبی شروع شد.

و بعد سو theاستفاده صورت گرفت.

یادگیری پیوندها از سایت های پیشرفته جدید می تواند به رتبه بندی کمک کند ، مردم شروع به نوشتن انواع بیانیه های مطبوعاتی می کنند.

حتی در موارد غیر مرتبط مانند استخدام کارمندان جدید یا تغییر رنگ فرش آنها. (داستان واقعی. من این داستان را جدی دیدم!)

همه این هرزنامه ها باعث شد که Google متوجه سایت های مجاز این سایت شود و این پیوندها را مجازات کنند.

نتیجه؟

سایت های “Newswire” اکنون پیوندها را غیرفعال می کنند.

بنابراین بله ، شما هنوز هم می توانید از بیانیه های مطبوعاتی پیوند دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی  تقریباً رفع اشکال نمایه سازی Google - بروزرسانی جدید

اما از آنجا که آنها پیوندهای nofollow هستند ، هیچ کاری برای تقویت SEO شما انجام نمی دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این چیزی است که جان مولر گوگل در مورد آن گفت.

“بنابراین ما سعی می کنیم پیوندهای مربوط به مواردی مانند بیانیه های مطبوعاتی را نادیده بگیریم زیرا می دانیم به طور کلی شرکت ها خود اعلامیه های مطبوعاتی را منتشر می کنند. بنابراین هر پیوند در آنجا اساساً توسط خود آنها قرار داده شده است.

اما اگر این پیوندها اتفاق بیفتد و آنها در خارج وجود داشته باشد ، موضوعی نیست که باید نگران آن باشید زیرا در واقع نمی توانید همه آنها را پس بگیرید.

من فقط به عنوان یک استراتژی برای ایجاد پیوند برای یک وب سایت به نوع انتشارات مطبوعاتی اعتماد نمی کنم ، زیرا همانطور که گفتم ما بیشتر آنها را نادیده می گیریم. “

آیا هنوز هم اطلاعیه های مطبوعاتی مرتبط هستند؟

جواب کوتاه؟

آره.

در حقیقت ، یک نمونه از بیانیه های مطبوعاتی موفقیت آمیز برای الهام بخشیدن به شما وجود دارد (ما کمی به آنها خواهیم پرداخت).

با این حال ، مهمترین ملاحظه این است چرا شما در حال ارسال یک اطلاعیه مطبوعاتی هستید.

آیا این به:

  • مردم را از یک رویداد بزرگ که شرکت شما میزبان آن است آگاه کنید ، بنابراین آنها می آیند و آن را بررسی می کنند؟
  • از عرضه محصول جدید خبر می دهید؟
  • توجه برند خود را جلب می کنید؟
  • از انفجار بحران جلوگیری می کنید؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر بله ، ادامه دهید و آن بیانیه مطبوعاتی را بنویسید!

اما اگر این کار را برای به دست آوردن پیوندهایی برای سایت جدید خود انجام می دهید ، همین حالا این کار را متوقف کنید.

حتی اگر “newswire” به شما پیوند دهد ، این پیوند هیچ کمکی به شما در SERPs Google نمی کند.

نحوه بهینه سازی بیانیه مطبوعاتی برای بهره مندی از سئو

حالا این چیز است.

من دروغ گفتم.

در واقع ، از انتشارات مطبوعاتی می توان برای افزایش سئو استفاده کرد.

اما نه به روشی که فکر می کنید.

در عوض ، انتشارات مطبوعاتی باعث افزایش غیر مستقیم SEO می شود.

مقاله پیشنهادی  7 بهترین ابزار برای آزمایش و اجرای داده های ساختاریافته (طرحواره)

به عنوان مثال ، شما در یک سایت خبری مطرح می شوید و علاقه مردم را به خود جلب می کنید.

آنها به سایت شما هجوم آورده و باعث افزایش بازدید شما می شوند.

اگر آنها سایت شما را دوست دارند ، می مانند و صفحات مختلف را کلیک می کنند.

اگر محتوای شما شگفت انگیز است ، آنها آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند یا در سایت های خود به آن پیوند می دهند و پیوندهای با کیفیتی برای شما به دست می آورند (حدس می زنید!).

و این افزایش می یابد شما

بنابراین ، بک لینک های ناخواسته ای که از طریق اخبار کم کیفیت به دست آمده اند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نه

یک تن ترافیک و بک لینک از طرفداران جدید؟

آره.

به این ترتیب می توانید بیانیه مطبوعاتی را برای SEO بهینه سازی کنید.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

نحوه ایجاد و به اشتراک گذاری بیانیه مطبوعاتی

آماده به اشتراک گذاشتن اطلاعیه مطبوعاتی خود هستید؟

این سه مرحله آسان را دنبال کنید.

1. کاری قابل تأمل انجام دهید

نه ، تغییر رنگ فرش شما به حساب نمی آید.

اما “شایسته اخبار” لزوماً به معنای “عظیم” نیست.

شما به سادگی می توانید یک رویداد را میزبانی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یا می توانید در مورد موضوعی که مخاطب شما به آن اهمیت می دهد مطالعه کنید.

همچنین می توانید یک محصول یا خدمات را برای بهتر کردن آن تغییر دهید.

هنگامی که در مورد رویداد مهم خود تصمیم گرفتید ، حتما بیش از حد تحویل دهید.

همه اش را بده

2. بیانیه مطبوعاتی جذاب را بنویسید

کار خود را با عنوانی جلب توجه کنید که مخاطبان شما به آن اهمیت خواهند داد.

مثل این یکی از استارباکس.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

اطمینان حاصل کنید که بیانیه مطبوعاتی شما کوتاه است و مانند مقاله روزنامه خوانده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روزنامه نگاران می خواهند هنگام نوشتن داستان خود ، مستقیماً از آن کپی و پیست کنند.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

نکات مهمی که باید هنگام نوشتن بیانیه مطبوعاتی در خاطر داشته باشید:

  • به صورت سوم شخص بنویسید.
  • آن را مختصر نگه دارید (400-500 کلمه یک قانون عالی است).
  • عکسهای صفحه و سایر رسانه های جالب را اضافه کنید.
  • مستقیم به نقطه برسید (کرک را بکشید).
  • مستقیم با خوانندگان صحبت کنید (اصطلاحات اصطلاحات را برش دهید).
مقاله پیشنهادی  در تدارکات برزخی گیر کرده اید؟ چگونه مشتری های بزرگ را برای آژانس خود به دست آوریم

3. اطلاعیه مطبوعاتی خود را با روزنامه نگاران مناسب به اشتراک بگذارید

هر کاری که می کنید ، به صد روزنامه نگار اسپم نکنید ، امیدواریم که یکی از آنها در مورد شما بنویسد.

ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.

به عنوان مثال ، شما فقط یک مطالعه انجام دادید که نشان داد 56٪ از زنان از بدن خود ناراضی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به جای توزیع اطلاعیه مطبوعاتی خود برای هر کسی که می تواند آدرس ایمیل شما را جستجو کند ، شخصی را پیدا کنید که در یک زمینه مرتبط می نویسد.

استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo راهی عالی برای بدست آوردن این اطلاعات است.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

3 نمونه موفقیت آمیز در انتشار مطبوعات برای تقلید

آماده نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی خود هستید؟

این سه مثال را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

بیانیه مطبوعاتی رویداد Petco

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

بیانیه مطبوعاتی رویداد Petco بسیار موفق بود ، تعدادی از روزنامه نگاران آن را برداشتند و درباره آن داستان نوشتند.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

اعلامیه ستاد جدید Peapod

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

بیانیه مطبوعاتی Peapod توسط چندین سایت خبری قابل توجه انتخاب شد ، یکی از آنها NBC Chicago بود.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

رانندگی ونس برای آموزش

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

این خبرنامه مطبوعاتی نیز توسط سایت های خبری معتبری مانند Surfer نوشته شده است.

آیا اطلاعیه های مطبوعاتی هنوز برای جستجوگرها خوب هستند؟

نحوه استفاده از بیانیه مطبوعاتی برای سئو

می دانم ممکن است گیج کننده شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا انتشارات مطبوعاتی برای سئو کار می کند یا خیر؟

جواب آره یا نه است.

اگر با انتشار بیانیه های مطبوعاتی به روزنامه نگاران اسپم می زنید ، امیدوارید بتوانید از سایت های خبری معتبر پیوندهای آرزو را بدست آورید؟

پس نه

اگر با افراد مناسب با انتشار مطبوعات جالب تماس بگیرید ، مخاطبان آنها دوست دارند که امیدوارند تعداد زیادی بازدید ، طرفداران جدید و پیوندهای دنبال شده از مخاطبان جدید خود را بدست آورند؟

پس بله

اطلاعیه های مطبوعاتی می توانند برای سئو کار کنند ، اما فقط درصورتی که با نیت درست و به روش صحیح انجام شوند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020.