آگهی های ارائه دهنده خدمات TikTok در سطح جهان و 100 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی

پس از دو سال انتظار صبر و شکیبایی ، TikTok اعلام کرده است که آنها پلت فرم تبلیغاتی خود ارائه دهنده خدمات جهانی را در سطح جهان روانه بازار می کنند.

این ابزار به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تا برای بودجه ریزی خلاقانه ، هدفمند و انعطاف پذیر از ابزارهای خود استفاده کنند.

آنها همچنین توجه دارند که حسابهای تجاری وجود خواهد داشت که ابزارهای اضافی را ارائه می دهند ، اما در حال حاضر آنها را مشخص نکرده اند.

طبق گفته های Blake Chandlee ، معاون رئیس جمهور ، راه حل های جهانی تجارت در TikTok:

فیلم های همهجانبه و کوتاه فرم TikTok به شرکای تجاری می دهد تا مشارکت کنند و با جامعه ای که به دلیل خلاقیت ، نبوغ و شادی مشهور است ، شرکت و درگیر شوند. در حالی که راه حل های بازاریابی ما مقیاس و تکامل می یابد ، ما به طور مداوم در حال ایجاد آینده هستیم و می خواهیم نیازهای رو به رشد شرکای خود را برآورده کنیم. ما خوشحالیم که با ارائه ابزار و منابعی برای صاحبان SMB بتوانیم در این مواقع چالش برانگیز ، به حمایت از جامعه خود ادامه دهیم. “

The Evolution of Ad TikTok

تبلیغ کنندگان کنجکاوی ابراز کنجکاوی کرده اند ، همراه با برخی ناامیدی ها در مورد عدم امکان آزمایش ساده تبلیغات روی سکو.

مقاله پیشنهادی  رئیس جدید جستجوی Google - Prabhakar Rakhavan

افزایش شهاب سنگی کاربران طی 2 سال گذشته ، املاک و مستغلات مطلوب را ایجاد کرده است ، به ویژه که کاربران جوان تر فیس بوک را ترک کرده و شروع به پراکندگی در میان برنامه های دیگر کردند که TikTok یکی از آنهاست.

TikTok خود ارائه تبلیغات در سطح جهان & # 038؛ 100 میلیون دلار اعتبار در تبلیغات

پیش از این ، تبلیغات در TikTok نیاز به دسترسی به یک نماینده و تعهد از طریق سفارش درج (IO) داشت یا اینکه برای محصول خود خدمت ثبت می شود.

نماینده TikTok در پاسخ به این سؤال از معیارهای موجود در بتا ، اظهار داشت: “این تیم بر اساس چندین عامل مختلف ، مانند اهداف تبلیغاتی یک برند یا آژانس و اینکه ما چگونه به دنبال آزمایش این بستر هستیم ، ارزیابی می کند.”

به عبارت دیگر ، این بنا به اختیار خودشان بود.

رشد TikTok در مقابل نرمال

علاوه بر رشد سریع آن ، به دلیل سرعت رشد آن نیز مطلوب تر می شود.

TikTok سریعتر از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تا به امروز به علامت 1 میلیارد کاربر رسیده است.

در مقایسه ، هنگامی که فیس بوک به طور گسترده ای به جهان باز شد ، برای رسیدن به 1 میلیارد کاربر آنها کمی بیشتر از 4 سال زمان برد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

رسیدن به یک میلیارد کاربر در اینستاگرام تقریباً 5 سال طول کشید.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn اکنون فاکتورهای "زمان خوب" به الگوریتم خود

TikTok این کار را در حدود 2 سال انجام داد.

TikTok ارائه خدمات تبلیغاتی در سطح جهان & # 038؛ 100 میلیون دلار اعتبار در تبلیغات

چرا کاربران TikTok مطلوب هستند

در ابتدا به عنوان Snapchat دیگر برکنار شد ، TikTok در ابتدا ، به طور کلی ، توسط تبلیغ کنندگان از نزدیک تماشا نمی شد.

اسنپ ​​چت نرخ پذیرش سریع داشت که از آن جلب شد و جمعیت جوان (در آن زمان) درآمد یکبار مصرف نداشتند.

اگرچه اسنپ چت به پیشرفت خود ادامه داد ، اما به طور کلی در تلاش بودند تا بخاطر پایگاه کاربر طاقچه و ماهیت اپیزودیک تعامل برنامه ، دچار کشش شوند.

TikTok شکاف جالب در آنچه که در غیر این صورت به عنوان یک جدید تلقی می شود ارائه می دهد: این روند از الگوی رشدی که با فیس بوک و اینستاگرام مشاهده شد ، شروع می کند.

این کار با جمعیتی جوان آغاز شده است که سریعتر پذیرش می کنند ، اما اکنون در گروه سنی بالای 25 سال گسترش یافته است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این حال ، بستنی که روی کیک می گذرد ، پول برای خرج کردن دارد: 37٪ از کاربران درآمد بیش از 100000 دلار درآمد خانواده مشترک دارند.

این بزرگترین جمعیت جمعیتی روی سیستم عامل هنگام درآمد است.

TikTok ارائه خدمات تبلیغاتی در سطح جهان & # 038؛ 100 میلیون دلار اعتبار در تبلیغات

روند گروه سنی نیز از COVID-19 با خانواده هایی که در خانه گیر کرده اند و بزرگسالان با زمان بیشتری روی دستشان می افتد ، دچار افت شدید شد.

مقاله پیشنهادی  Pinterest پینهای داستان و ابزارهای جدید بیشتری را راه اندازی می کند

استخر بازدید کننده منحصر به فرد 18 تا 24 ساله در ایالات متحده است نپذیرفتن بین ژانویه و آوریل سال 2020 ، که گروه های سنی 25-44 رشد بازدید کنندگان قوی تر نشان داد:

TikTok ارائه خدمات تبلیغاتی در سطح جهان & # 038؛ 100 میلیون دلار اعتبار در تبلیغات

بازگشت TikTok به اعتبار تبلیغات تجاری

TikTok همچنین اعلام کرده است که به راحتی با در دسترس بودن پلت فرم تبلیغاتی خود در سراسر جهان همزمان می شود ، 100 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی برای مشاغل کوچک ارائه می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این بودجه برای کمک به مشاغل مبارز در طول COVID-19 در نظر گرفته شده است.

کاربران می توانند در پرتال کسب و کار درخواست اعتبار کنند.

نحوه دسترسی به تبلیغات TikTok

کاربرانی که مایل به شروع کار هستند می توانند از طریق سکوی خود خدمت پذیر ، از طریق تجربه تازه رونمایی شده TikTok برای تجارت ، این کار را انجام دهند.

ما در اینجا نوشتن کاملی از ویژگی ها و پیشنهادات موجود در آن را داریم ، جایی که ما (به درستی) پیش بینی کردیم که آنها به زودی اعلام می کنند که به زودی می توانند برای دلارهای تبلیغاتی جهانی اقدام کنند.

بگذار مسابقه شروع شود.


اعتبار تصویر:

تصویر 1: آمار

تصویر 2: تحقیقات FT

تصویر 3: نمودارهای بازاریابی

تصویر 4: MediaKix