آژانس های SEO پس از همه گیر چیست؟

Upswing 2.0: یک داستان شجاعت تجاری و تجدید ارتباط

در حالی که ما در جستجوی راه هایی برای پشتیبانی آژانس ها برای عدم اطمینان از ناوبری بودیم ، Upswing ، یک آژانس تأسیس شده با گردش مالی 1.2 میلیون یورو ، در اواخر ماه مارس با مخلوط دفاع و جرم ذکر شده در مطالعات رکود اقتصادی سازگار بود.

آژانس در حال از دست دادن MRR بود و شرایط خیلی روشن نبود ، زیرا مشتری ها درگیر مشاغل خود نیز بودند. آنها فهمیدند که ادامه استراتژی های طولانی مدت SEO دیگر قابل استفاده نیست ، بنابراین در عوض ، آنها به فکر راه هایی بودند که بتوانند در آن لحظه به مشتریان خود کمک کنند و تأثیر بگذارند.

چگونه آنها می توانند ارزش بیشتری ایجاد کنند؟ همه تنش و تحت فشار بودند.

اگر روشن شدن تغییر تقاضا برای هر مشاغل ، با استفاده از داده های بازار آژانس و تمام منابع آنها ، می تواند این ارزش اضافی و تاکتیک های کوتاه مدت را که در آن زمان به مشتریان خود نیاز داشتند ، فراهم کنیم؟

بنابراین Upswing ریسک کرد و روی نوآوری سرمایه گذاری کرد. آنها تقریباً هیچ وقت ابزاری اختصاصی ایجاد نکردند ، از روندهای داده Upswing COVID-19 ، با برجسته کردن روند سئو برای هر صنعت ، با داده های روزانه به روز.

آنها همچنین تصمیم گرفتند كه تمام افراد خود (هیچ كارمندی را در اختیار داشته باشند) نگه دارند و درخواست تخفیف را نپذیرند ، زیرا این یك آژانس مستقل با فشارهای نقدی است. یکی دیگر از حرکتهای پرخطر ، بلکه حرکتی است که می تواند کل تیم را به سمت راههای خلاقانه برای تهیه و اهرم داده های جدید و واقعی بکار ببرد.

نمایانگرهای SEO پس از همه گیر چیست؟

از روز 0 “تجارت به طور معمول” را تغییر دهید

وقتی بازار بسیار چشمگیر و سریع تغییر می کند ، نمی توانید فقط آن را نادیده بگیرید. “تجارت به طور معمول” از پنجره خارج است و هرچه در طی یک بحران کمتر تغییر کنید ، با پایان یافتن بحران ، اثرات بیشتری خواهد داشت.

Upswing متوجه شد که و پاسخ آنها این است که در تحقیق سرمایه گذاری کرده و از مزیت منحصر به فرد آنها در داده های واقعی در خواست های مشتری از روز 0. بهره برداری کنید. ضد سلاح بود ، اما ثابت کرد که این یک ریسک است که ارزش آن را دارد.

آنها حتی قبل از قفل کردن ، ارتباطات مشتری را با چک های روزانه در اولویت قرار داده اند ، و اطمینان حاصل می کنند که می توانند به روشی مولد مداخله کنند.

به علاوه ، این تیم داشبوردهای شخصی را برای هر مشتری در نمونه کارها خود ایجاد کرده اند تا بدانند که چگونه تجارتشان از یک هفته به هفته دیگر فرار می کند ، ضمن اینکه توجه به روندهای صنعت را دنبال می کند و فعالانه راه حل هایی را برای آنها پیشنهاد می کند. آنها این کار را کردند تا به حساب های منجمد نیز کمک کنند. هر 2 هفته ، آنها بینش ها و پیشنهادات خاصی را در مورد نحوه عمل به آنها از دیدگاه سئو ارسال می کردند تا سریع نتیجه حاصل شود.

مقاله پیشنهادی  چگونه از 10 اشتباه رایج در طراحی وب که به SEO آسیب می زند خودداری کنیم

گزینه ای را که به آنها فکر نمی کردند به مشتریان بدهید

وقتی یکی از بزرگترین بازیکنان طبقه بندی شده در CEE می خواست قرارداد خود را کاهش دهد ، Upswing تصمیم گرفت رویکرد دیگری را امتحان کند ، این یعنی تحقیقات بیشتر ، سرمایه گذاری بیشتر ، مشاوره بیشتر.

بار دیگر درمورد راه هایی برای ارائه ارزش بیشتر از تخفیف و خدمات معمول ارائه شده بود. بنابراین ، آنها به جای تمرکز بر مذاکره در مورد نزولی ، قدرت جدید خود را به کار گرفتند: داده های مرتبط تر در مورد روند جستجو.

تیم Upswing طرحی را برای این مشتری طراحی کرد که برجسته شود:

  • دسترسی به داده های منحصر به فرد از ابزار روند جدید آنها.
  • یک پروژه سفارشی برای گسترش ابزار برای جغرافیای دیگر که مشتری در آن حضور دارد.
  • کمپین های هدفمند مبتنی بر داده های جدید که روندها و تقاضا را برجسته می کند اکنون است.

آنها موفق شدند همان اشتراک قبلی را برای بزرگترین مشتری خود تأمین کنند.

سرمایه گذاری آنها متوقف نشده است.

آنها فهمیدند که بازاریابی مجدد خود به همان اندازه مهم است ، بنابراین آنها مجدداً وب سایت Upswing را طراحی کردند تا کاملاً با زمان همه گیری در ارتباط باشند ، آنها رویدادهای آنلاین را در مورد این موضوع ایجاد کردند و دائماً در رسانه ها ظاهر می شوند.

نمایانگرهای SEO پس از همه گیر چیست؟

تبدیل نقش آژانس به مشارکت مشورتی بیشتر ثابت شد که یک استراتژی برنده برای حفظ مشتری است ، اگرچه این به معنای یک خط دفاع خوب از دفاع است:

  • هیچ کارمندی در کار و توزیع مجدد تیم ، برای تهیه روش جدید انجام امور تجاری نیست.
  • پیدا کردن نقاط قوت جدید و پیشرو بودن با آنها: اهرم کردن داده ها ، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، ایجاد ارزش بیشتر برای بازار.
  • کمک به مشتریان ، خواه فعال و یا یخ زده باشند ، تا طوفان را تحت تأثیر قرار دهند.

و به دلیل همین تفکر سریع ، Upswing موفق شد سریع فریب خود را که در مارس به 12٪ رسیده بود ، متوقف کند و در حال حاضر در حال افزایش هستند و تخمین می زنند بهبودی کامل تا پایان ماه مه.

After Lockdown: Agency 2.0

وقتی این کلمات را می نویسیم ، جهان به تدریج از قرنطینه خارج می شود. با تغییر رفتارها و اولویت ها ، نیازها و موضوعات جدید ظاهر می شوند.

هنوز سوالات زیادی برای آژانس ها باقی مانده است که می توانند مانند آنها پاسخ دهند:

  • چگونه جامعه متفاوت خواهد بود؟
  • چه تغییراتی در اینجا برای ماندن وجود دارد؟
  • شکافهایی که به نوآوری اجازه می دهد کوتاه مدت و بلند مدت باشد چیست؟
  • چه روشهای عملی در مشاغل ما باقی خواهد ماند؟

اما ، همانطور که از آژانس هایی مانند Upswing یا Found مشاهده کردیم ، فرصت ها و درس های زیادی برای آموختن آنچه در آینده وجود دارد ، وجود دارد.

آژانس ها در حال تغییر به یک نقش مشورتی هستند

تیم های جستجوگرها فرصت دارند تا عمیق تر به مشاغل مشتریان خود شیرجه بزنند. از طرفی اینها مزایای زیادی وجود دارد: دسترسی به داده های جستجو و دانش فنی برای استفاده از این اطلاعات در مورد چگونگی تغییر تقاضا برای حمایت از تصمیمات تجاری مشتریان.

مقاله پیشنهادی  هر چند وقت یکبار باید Crawl های وب سایت فنی را برای سئو انجام دهید؟

آژانس همچنین از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و می تواند سریعتر سازگار شود. شما می توانید از مشتریانی پشتیبانی کنید تا اطلاعات بیشتر محور باشند و در مورد بهترین تاکتیک های کوتاه مدت برای اعمال یا مشکلی که جا برای محور وجود دارد ، با آنها مشورت کنید.

اما این بدان معنی است که شجاعت برای نوآوری از نظر خدمات و “تجارت طبق معمول” داشته باشید. شما باید بر اساس تحقیقات بازار خود مکالمات استراتژیک را برانگیخته و داده های عملی و مرتبط را ارائه دهید که در حال حاضر واقعاً به یک تجارت کمک می کند.

این راهی است که می تواند از نسخه 2.0 برای سالهای متمادی پشتیبانی کند ، انواع خدمات ارائه شده و موقعیت آژانس را به عنوان یک شریک استراتژیک بیش از یک مجری تبلیغات گسترش می دهد.

همچنین فرصتی است برای مشاهده روند فرآیندهای داخلی و آنچه از راه دور اجباری آورده شده است که می تواند نقش مشورتی را بیشتر کرده و نمایندگی شما را به روش های تولیدی تبدیل کند.

آژانس ها از داده های گسترده خود برای پشتیبانی از مشتری و نوآوری فشار استفاده می کنند

رفتن به یک قدم بیشتر در توسعه آژانس از مشاوره بازاریابی گرفته تا مشاوره مدیریت ، همانطور که در داستان ما تاکنون اشاره کردیم ، همچنین مستلزم استفاده بهتر از داده ها است: مشتریان به آژانس خود نیاز دارند که هم برای تدوین مسائل مربوط به مشاغل و هم برای یافتن راه حل های واقعی و عملی در حال حاضر. .

می توانید روشهای جدید و نرم افزارهای جدیدی را برای استفاده از داده های مربوط به صنعت و مشتری کشف کنید و یا حتی ابزاری برای اهرم آن ایجاد کنید ، ضمن استفاده از آن روز به روز ، هفته به هفته ، ماه به ماه برای پشتیبانی از مشتریان خود در حال حاضر و در آینده نزدیک.

ما یکی از مکالمات خود را به یاد می آوریم وقتی که Found به ما گفت که چگونه آنها به یک مشتری B2B در بخش فناوری کمک کردند ، در یک رابطه مشابه با مثال Upswing. آنها بینش بخش مراقبت های بهداشتی را بر اساس یک خبر خبری بی بی سی کشف کردند که به نظر می رسد مربوط به فروش است. آنها تصمیم گرفتند Google News را تجزیه و تحلیل کنند و به بررسی دفعات آن موضوع در طی دو ماه گذشته پرداختند تا ببینند آیا این واقعاً شایسته است یا خیر. سنبله پس از COVID-19 به رشد خود ادامه داد ، بنابراین آنها به مشتری کمک کردند تا تجارت خود را در آن منطقه محور کند.

فرصت های بسیاری وجود دارد که آژانس ها با داده های خود خلاق باشند ، زیرا جهان همچنان به ایجاد یک عادی جدید ادامه می دهد.

آژانس ها با همدلی و حتی بیشتر تجارت های جدیدی انجام می دهند

مکالمات دیگر یکسان نیستند ، بنابراین تغییرات در موقعیت یابی همچنین راه های مختلفی برای ایجاد مشاغل جدید به عنوان نمایندگی به ارمغان می آورد. این فرصت وجود دارد که روی یک استراتژی سطح بالاتر متمرکز شوید و هم برای مشاوره و هم به عنوان منابع اجرایی خود ، برای پشتیبانی از مشتریانی که مشتریانی که بتوانند تجارت خود را تغییر دهند ، شناسایی کنند ، ارائه دهند.

مقاله پیشنهادی  نحوه کسب گواهینامه تبلیغات Google شما

صرف وقت در شناخت مشتری و صنعت به طور کلی ، پیدا کردن مشكلات احتمالی و راه حلهای خلاقانه برای مبارزات فعلی خود و نوآوری مجدد زمین – اینها همه الگویی هستند كه به نظر می رسد موفقیتی را از آنچه جمع كرده ایم به دست می آورند.

یکی دیگر از راه های تولید این است که مشتریان را بر اساس آفلاین در مقابل قابلیت های آنلاین درک کرده و از آنها به عنوان دائمی در انتقال ، یادگیری و حتی محوری در مشاغل خود پشتیبانی می کنیم.

داستان با ابزارهایی برای متن آژانس جدید ادامه دارد

ما می دانیم که پیش بینی مرحله بعدی با تعداد زیادی متغیر دشوار است ، اما از زمان شیوع ، استراتژی کسب و کار ما مطابق با نیازها و دردهای جدید آژانس های سئو به رشد خود ادامه می دهد.

از زمان شروع همه گیری ، ما سوالات زیادی پرسیدیم و داستانهای زیادی را گوش دادیم تا بتوانیم خودمان را شکل دهیم: ما در یادگیری و طراحی راه حلهای متناسب با متن جدید و نیاز آژانسها به داده های متفاوت و مناسب تر ادامه دادیم.

به همین دلیل ما ابتدا Trends Search را پس از COVID-19 راه اندازی کردیم ، ابزاری رایگان که بر روی کلمات کلیدی ، موضوعات ، وب سایت ها و صنایع منفجر و مخزن قرار می گیرد. این بدان معناست که متخصصان سئو قادر به درک تقاضای جدید در یک صنعت خاص هستند و به اندازه نیازشان برای مشتریان خود ، چه قدیمی و چه بالقوه ، محدودتر می شوند. ما همچنین حجم جستجوی کالیبره شده را در سیستم عامل خود به عنوان گزینه گنجانده ایم.

نمایندگان سئو پس از همه گیر چیست؟

سپس ، برای اینکه مبارزات مشتریان بیشتر نمایان شود و به تیمهایی مانند Upswing اطلاع دهیم که کدام یک از مشتریان آنها در معرض خطر هستند و چگونه ممکن است MRR آژانس آنها را تحت تأثیر قرار دهد ، در زمان واقعی ، ما داشبورد آژانس SEO خود را در SEOmonitor به روز کردیم تا شامل موارد زیر باشد: ردیاب سلامت مشتری.

با یک دیدگاه واضح در مورد بهداشت و درمان تجارت بعد از COVID-19 (تبدیل و جلسات) و سلامت کمپین (وضعیت هدف سئو) ، آژانس های سئو داده های مربوطه را دارند تا سریع عمل کنند میانگین و بد در زمینه تجارت جدید و استراتژیهای مختلف به حمایت از مشتریان خود ادامه دهید.

به نظر می رسد آژانس های SEO پس از همه گیر چیست؟

این راه حل ها به طور مداوم به همراه تمام محصولات ما به آژانس های SEO اختصاص داده می شوند و از آنها پشتیبانی می کنند تا به آنچه اکنون اهمیت دارد تمرکز کنند و به زمینه پس زمینه همه گیر بپردازند.

به ما و صدها مشتری آژانس جستجوگرها بپیوندید تا در زمینه ایجاد شفافیت و اندازه گیری بیشتر در صنعت سئو شرکت کنند. برای آزمایشی اینجا کلیک کنید که از شما درخواست کارت اعتباری نمی کند ، اما دسترسی کامل به این سیستم عامل را به شما می دهد.