آنچه که آزمایش های بتا فیس بوک به ما می گویند

فیس بوک با یک آزمایش بتا تایید شده از قرار دادن آگهی ، وارد بازی تبلیغاتی میان رده می شود.

این امر در مورد تأیید آزمایش تبلیغات در پخشهای جالبی به وجود می آید و بسیاری از آنها سؤال می كنند كه آیا هنوز هم سعی می كنند برخی از دلارها از یوتیوب فاصله بگیرند.

تجربه کاربری Mid-Roll

فیس بوک تأیید کرده است که آنها برای پنج ثانیه اول اجرای آن ، واحد ویدئویی را غیرقابل رد شدن آزمایش می کنند. یک دایره شمارش معکوس در سمت چپ ظاهر می شود (در تصویر زیر مشخص شده است) و پس از 5 ثانیه ، دکمه “پرش” برای کاربران ظاهر می شود ، دقیقاً مثل تجربه موجود در YouTube.

چه فیسبوکی & # 8217؛ s تبلیغات ویدیویی Betas به ما بگویید

تبلیغات میان رده به خودی خود می توانند 10-15 ثانیه بمانند. در کلیه اهداف عادی پشتیبانی شده ، تبلیغات فعلی واجد شرایط هستند.

قوانین فعلی YouTube بر این اساس است که یک ویدیو باید حداقل 10 دقیقه طول بکشد تا بتواند صلاحیت تبلیغ آگهی میان رده را داشته باشد ، اما فیس بوک هنوز هیچ الزامی به طول آن را ذکر نکرده است.

مقاله پیشنهادی  Google ویژگیهای جدیدی را به تبلیغات جستجوی پاسخگو می افزاید

آنها درباره آینده بتا اظهار نظر نکرده اند.

“ما در حال آزمایش تبلیغات درون خطی پرشور هستیم و ارزیابی می کنیم که آیا این تبلیغات برای افراد و مشاغل مفید است قبل از تصمیم گیری در مورد گسترش بیشتر آن.” – فیس بوک

آزمایش های تبلیغات زنده

فیس بوک همچنین چندین فرمت تبلیغ را بر روی محتوای درون جریان آزمایش می کند و منابع جدید بالقوه درآمد جدید را برای تولید کنندگان محتوا باز می کند.

این آزمایش بر روی گروه کوچکی از ناشران انجام شده است که از قبل تأیید شده اند و شامل مکان هایی برای پیش رول ، تصاویر در زیر جریان و یک تبلیغ میان رده است که جریان مستقیم را به یک پنجره کوچکتر می اندازد تا اینکه تبلیغ به پایان برسد. این مثال:

چه فیسبوکی & # 8217؛ s تبلیغات ویدیویی Betas به ما بگویید

تبلیغ کنندگانی که درمورد محل استقرار نگران هستند می توانند آنها را به عنوان گزینه حذف کنند یا ناشران را به لیست لیست اضافه کنند.

چرا فیس بوک همه اینها را آزمایش می کند؟

فیس بوک اقدام به تلاش برای کاوش و پرچم گذاری یک پرچم در ویدیوی با فرم طولانی تر کرد ، اما اتفاق کاملاً نیفتاده است. تحلیلگران با مشاهده کنجکاوی اینکه آیا این سهم بازار را از YouTube سرقت می کند ، راه اندازی ویژگی Watch خود را در برنامه مشاهده کردند.

با تأیید فیسبوک در تماس با درآمد Q4 ، تأیید نشده است که اکثر فیلم ها هنوز هم در اخبار تازه تأیید شده اند.

با این حال ، این مانع از پیشروی آنها برای آزمایش روشهای کسب درآمد از ویدیو نشده است ، و بیشتر این آزمایشات بتا یادآور تجربه کاربر در YouTube است.

برنامه فیس بوک برای فیلم چیست؟

گمانه زنی ها درباره عدم پذیرش ساعت Watch از زمان راه اندازی موضوعی بوده است و بسیاری معتقدند عدم وجود برنامه مستقل یا امکان پخش در یک تلویزیون بخشی از شماره آن است.

زاکربرگ در تماس با درآمد Q4 در ماه ژانویه اظهار داشت که واقعاً قصد آنها نبوده است ، و این نشان می دهد که همیشه منظور این بوده که انواع مختلفی باشد.

“شما می توانید در مورد کسب محتوا که در آنجا انجام می دهیم فکر کنیم و بیشتر در زمینه های بازاریابی یا ورود افراد جدید به تجربه فکر کنیم. ما نمی توانیم خدمات اشتراکی یا مواردی از این دست را ایجاد کنیم. ” – مارک زاکربرگ

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ثبات رشد Watch همچنین با تصویب آهسته تر از حد انتظار IGTV ، طولانی تر شدن ویدیو در اینستاگرام پیچیده شده است.

مقاله پیشنهادی  لیست خریدهای ارگانیک Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

Shift ایجاد محتوای ویدیوی Facebook

علیرغم اینکه فیس بوک بودجه محتوای خود را برای Watch از 1 میلیارد دلار به 1.4 میلیارد دلار افزایش می دهد ، آنها قصد ندارند به سختی به جلو بر روی تولید محتوای اصلی نوشته شده و روبرو شوند.

آنها این امر را به سمت مجوز کلیپ های شبکه های بزرگ و چیزهای ارزان تر برای تولید بیشتر می کنند. این آخرین آزمایش تبلیغات پخش مستقیم اشاره شده در بالا همچنین نشان می دهد تلاش برای ایجاد علاقه مندی به ایجاد کنندگان محتوا ، چیزی که به طور معمول پیشنهاد پرچمدار برای سازندگان برای رفتن همه جانبه در YouTube بوده است.


اعتبار تصویر: Facebook