آنچه دستورالعمل های Google’s Quality Rater درباره UX به ما می گویند

حتی اگر 175 صفحه از نسخه فعلی دستورالعمل های جستجوی کیفیت جستجو در Google را مطالعه نکرده باشید (هنگام انتشار ، آخرین به روزرسانی در اکتبر 2020) ، ممکن است درباره آنچه در این زمینه پیدا می کنید ایده داشته باشید.

دستورالعمل های جستجوی کیفیت کیفیت توسط Google ایجاد و به روز می شوند ، سپس با کیفیت دهندگان استخدام شده به اشتراک گذاشته می شوند.

ارزیابی کنندگان کیفیت از رهنمودها برای ارزیابی نتایج جستجو از نظر کیفیت اطلاعات به اشتراک گذاشته شده و اینکه آیا آنها نیازهای جستجوگران را برآورده می کنند ، استفاده می کنند.

از آنجا که آنها بسیار دقیق هستند و خط مستقیمی را برای فرآیندهای فکری Google در مورد نتایج با کیفیت بالا ارائه می دهند ، دستورالعمل های Quality Rater به عنوان یک منبع مفید برای ایجاد محتوای قابل رتبه بندی عمل می کنند.

چه کمتر این واقعیت بدیهی است که آنها همچنین بینش مفیدی در بهینه سازی وب سایت و محتوای شما برای یک تجربه کاربری عالی ارائه می دهند.

اهمیت بهینه سازی برای تجربه کاربر

در ماه مه سال 2020 ، گوگل مجموعه ای از سیگنال های جدید رتبه بندی را فاش کرد.

Google همه علائم رتبه بندی را که الگوریتم جستجوی آنها را تشکیل می دهد ، به اشتراک نمی گذارد. اما وقتی Google یکی از آنها را به اشتراک می گذارد ، جوانب مثبت SEO توجه می کنند.

در ماه مه ، گوگل اعلام کرد که Core Web Vital ها به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل می شوند.

این گزارش با ارائه گزارشی جدید در کنسول جستجوی Google برای کمک به متخصصان جستجوگرها برای سنجش تأثیر تلاشهایشان برای بهینه سازی تجربه صفحه است.

Core Web Vital ها بر روی اندازه گیری سه معیار خاص تمرکز دارند:

  • در حال بارگذاری (بزرگترین رنگ محتوایی)
  • تعامل (تأخیر ورودی اول)
  • پایداری بصری (تغییر چیدمان تجمعی)

همین ماه ، به متخصصان SEO شش ماه اخطار داده شده بود تا قبل از اینکه به سیگنال رسمی رتبه بندی در ماه مه 2021 تبدیل شوند ، برای Core Web Vital و سایر علائم تجربه صفحه بهینه شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نحوه استفاده از دستورالعمل های کیفیت دهنده برای بهینه سازی تجربه کاربر

علاوه بر سایر سیگنال های رتبه بندی ساختار فنی که Google برای ما فاش کرده است (مانند پاسخگویی به تلفن همراه ، HTTPS و سرعت صفحه) ، Core Web Vital جنبه های مهم تجربه کاربر (UX) را اندازه گیری می کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه بهبود E-A-T وب سایت شما

از آنجا که به نظر می رسد تمرکز بر UX همان جایی است که آینده SEO در آن منتهی می شود ، در اینجا چند نکته مشخص وجود دارد که می توانیم با توجه به راهنمایی های راهنمای Quality Rater ، درباره UX خوب بگوییم.

1. نسخه های میانبر و درآمدزایی با تبلیغات

گوگل به عنوان بخشی از به روزرسانی سیگنال رتبه بندی عمومی که آشکارا اعلام شده است ، در سال 2016 به طور واضح ابراز انزجار کرده است.

اما چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است که آنها همچنین در راهنماهای کیفیت در مورد موارد میانبر به عنوان یک مسئله تجربه کاربر بحث می کنند.

Interstitials Core Web Vital Quality Rater Guidelines UX

در بخش 6.4 ، Google این واقعیت ساده را بیان می کند که “Interstitials استفاده از MC (محتوای اصلی) را دشوار می کند.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بحث ها پیرامون Interstitials به طور خاص در مورد تجربه کاربر از پنجره های بازشو مانند مواردی است که برای جمع آوری آدرس های ایمیل استفاده می شود.

با این حال ، در دستورالعمل های کیفیت Rater ، ما در مورد نحوه قرار دادن و مقدار آنها یادآوری می کنیم تبلیغات همچنین می تواند باعث فرسایش فرآیند مصرف محتوا شود.

Quality Rater Guidelines UX Article 6.4

در بخش 6.7 ، Google مثالی را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد تبلیغات بسیار زیاد / بزرگ به تجربه کاربر لطمه می زند و به صفحات وب مشابه باید درجه کیفیت پایین صفحه اختصاص داده شود.

Quality Rater Guidelines UX Article 6.7

در اینجا یک عکس از صفحه وب سایت از مثال زیر است:

راهنمای کیفیت Rater UX بخش 6.7 - مثال

تمام آنچه گفته شد ، Google همچنین در بخش 2.4.3 روشن می کند که تبلیغات نیستند بد و اینکه آنها تشخیص می دهند سایتی به دلیل تمایل سازنده برای کسب درآمد از آن با تبلیغات وجود دارد.

Quality Rater Guidelines UX بخش 2.4.3

بنابراین نیازی به خلاص شدن از شر تبلیغات نیست اما مطمئناً باید در مورد چگونگی درج آگهی های آنها فکر کنید.

2. تنظیم انتظارات و Clickbait

بخشهای زیادی از دستورالعملهای Rater Quality بر تعیین انتظارات برای آنچه افراد در سمت دیگر کلیک خود مشاهده می کنند ، متمرکز هستند.

از طریق مثالهای مختلف ، Google روشن می کند که یک صفحه خوب انتظارات را برای هر کجا که شما را هدایت می کند تعیین می کند.

این مثال ورود به سیستم بانکی آنلاین را از بخش 5.4 در نظر بگیرید:

Quality Rater Guidelines UX Article 5.4

این وب سایتی است که به آن مراجعه می کند:

راهنمای کیفیت Rater UX بخش 5.4 - مثال

علاوه بر این ، یک صفحه خوب است آدرس ها انتظارات

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مثالی در بخش 6.7 به مقاله ای درباره فرزندخواندگی از عراق و دلیل عدم موفقیت در پاسخگویی به انتظارات خاص جستجوگر اشاره دارد:

راهنمای کیفیت Rater UX بخش 6.7 - مثال فرزندخواندگی

در بخش 6.0 ، گوگل صریحاً عنوان می کند که عنوان های clickbait از MC زیاد می کاهد.

Quality Rater Guidelines UX Article 6.0

در بخش 6.2 ، Google همچنین اضافه می کند که در هر صفحه ، عناوین صفحه وجود داشته باشد و عناوین باید به طور دقیق محتوای صفحه را توصیف کنند.

Quality Rater Guidelines UX Article 6.2

خیلی بعداً در QRG ، در بخش 13.5 ، Google اظهار داشت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“نتیجه ای با عنوان بسیار گمراه کننده یا اغراق آمیز باید به دلیل تجربه کاربری ضعیفی که هنگام عدم مطابقت صفحه کاربر با انتظار کاربر هنگام کلیک کردن یا ضربه زدن روی نتیجه مطابقت ندارد ، کمی ملاقات یا کمتر رتبه بندی شود.”

Quality Rater Guidelines UX Article 13.5

بنابراین اگر نوبت به clickbait می رسد ، بهتر است از آن اجتناب کنید ، اگر امیدوارید در نعمت های خوب Google باقی بمانید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

3. قابلیت استفاده از موبایل

بخش عمده ای از QRG به طور خاص بر روی رتبه بندی نتایج جستجوی تلفن همراه و ملاحظات ویژه ای است که باید در نظر داشته باشید برای کاربران تلفن همراه.

به عنوان یک قاعده کلی ، افرادی که از جستجوی تلفن همراه استفاده می کنند حتی بیشتر از کاربران دسک تاپ بی تاب هستند و به دنبال سریعترین میانبر برای پاسخ هستند.

مقاله پیشنهادی  چگونه با تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر برویم: از طریقmindyweinstein به ابزارها و تکنیک ها بروید

به همین ترتیب ، Google ویژگیهای SERP را برای رفع نیازهای جستجوگر بهینه کرده است – گاهی اوقات به ضرر سازنده محتوا (از نظر جستجو با کلیک صفر) است.

بخش 13.3.1 در مورد تأثیر نگرانی های استفاده از تلفن همراه (نیاز به بزرگنمایی و پیمایش برای پیمایش) وجود دارد با این مثال از نتایج برای “بلیط های Broadway”:

Quality Rater Guidelines UX Article 13.3.1

سپس ، در بخش 13.5.1 ، Google نمونه ای از جستجوگر را که به دنبال تولد آبه لینکلن است ، به اشتراک می گذارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگرچه در نتیجه وجود دارد (هنگام کلیک کردن بر روی صفحه وب) ، پیدا کردن آن برجسته و آسان نیست – که به گفته Google ، در رفع نیازها کار خوبی انجام نمی دهد.

Quality Rater Guidelines UX Article 13.5.1

سرانجام ، در بخش 13.6.1 ، Google بینش نتایج جستجو در تلفن همراه که پیشنهاد می کند برنامه ها را بارگیری کنند ، است.

Quality Rater Guidelines UX Article 13.6.1

به طور خاص ، آنها تعیین می کنند که تا زمانی که احساس نکنید کاربر قصد بارگیری یک برنامه را دارد ، نتیجه ای که به کاربران امکان می دهد برنامه ها را بارگیری کنند عموماً کمتر در تلفن همراه مفید است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کاربران تلفن همراه در همان لحظه خواهان پاسخ و نتایج هستند و ممکن است نتوانند زمان زیادی را برای بارگیری و نصب برنامه ها صرف کنند.

افکار نهایی: آنچه که دستورالعمل های Google’s Quality Rater درباره UX به ما می گویند

دستورالعمل های کیفیت Google Rate گنجینه ای از اطلاعات برای هر کسی است که مایل به صرف وقت و توجه لازم برای خواندن از طریق 175 صفحه است.

اگرچه دلیل واضح کاوش در درک نحوه ایجاد محتوای با کیفیت است ، اما همچنین بینش های بسیاری وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک تجربه کاربری عالی در وب سایت خود به آنها توجه کنید.

Core Web Vital در سال 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل می شود ، بنابراین اگر می خواهید در جستجوی مربوطه همچنان رتبه بالایی داشته باشید باید به UX اهمیت دهید.

منابع بیشتر: