آنچه در استراتژی جستجوی ویژوال خود را گم کرده اید ببینید

جنبه بصری ارتباطات و بازاریابی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

اما چرا جستجوگرها برای تصاویر – و مفهوم کلی جستجوی بصری – هنوز کمی بیشتر از بازاریابی خوب به نظر می رسد؟

در جلسه SEJ eSummit ، جیانلوکا فیورلی تمام فرصت های جستجوی بصری را که ممکن است از دست ندهید بطور کامل توضیح داده و می تواند باعث افزایش ترافیک ارگانیک شما از طریق استفاده صحیح و بهینه سازی تصاویر شود.

وی همچنین در مورد چگونگی دستیابی بیشتر و بهتر ترافیک ارگانیک با استفاده از جستجوی گوگل ، جستجوی تصاویر ، لنزهای Google ، عکس و دستیار صحبت کرد.

در اینجا یک نسخه از ارائه ارائه شده است.

آنچه در استراتژی جستجوی بصری خود گم کرده اید

بسیاری از متخصصان سئو ، قدرت تصاویر و جستجوی بصری را دست کم می گیرند.

آنچه آنها نمی دانند این است که آنها در فرصتی در حال رشد که پتانسیل هدایت ترافیک ارگانیک و تبدیل های مهم را دارند ، از دست نمی دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

طبیعی ترین روش جستجو

استفاده از تصاویر و تصویرهای طبیعی طبیعی ترین روش برای جستجوی چیزها است.

همانطور که کوین سیستروم ، بنیانگذار اینستاگرام ، چنین می گوید:

مردم همیشه بصری بوده اند. مغز ما برای تصاویر سیم کشی شده است. نوشتن یک هک بود ، یک انحراف. زبانهای تصویری همانطور است که همه ما ارتباط برقرار کردیم. ما در حال دایره کامل هستیم.

حتی آمازون جستجوی بصری را ارتقا می بخشد.

آمازون می داند که جستجوی بصری برای خریدارانی که با دو معضل متداول روبرو هستند مناسب است:

  • “من نمی دانم چه می خواهم ، اما وقتی آن را می بینم ، آن را می دانم.”
  • “من می دانم چه می خواهم ، اما نمی دانم چه چیزی خوانده می شود.”

با این حال ، هنگام جستجوی بصری ، باید توجه داشته باشیم که تشخیص ماشین برای دستگاه سخت تر از صدا است.

Clay Bavor ، VP ، واقعیت و واقعیت افزوده در Google ، این چالش را خلاصه کرد:

“در زبان انگلیسی چیزی شبیه به 180،000 کلمه وجود دارد ، و ما فقط از 3000 تا 5،000 از آنها استفاده می کنیم. اگر می خواهید تشخیص صدا را انجام دهید ، یک سری چیزهای کوچک وجود دارد که در واقع باید آنها را تشخیص دهید […] بنابراین مشکل جستجوی بینایی بسیار بزرگتر از آن چیزی است که با متن یا حتی با صدا دیده ایم. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به گفته این ، پیشرفت های فن آوری باعث شده است تا دستگاه ها در تشخیص تصاویر بسیار بهتر شوند – و تعداد بیشتری کاربر اکنون به اهداف مختلف برای جستجوی تصویر تکیه می کنند.

مطالعات مختلف نشان می دهد میزان جستجوی بصری توسط نسل های جوان به چه میزان انجام می شود و این در تجربه خرید دیجیتال اکثر کاربران چقدر ضروری است.

جستجوی بصری در حال حاضر به ویژه برای مارک های تجارت الکترونیک مهم است.

چه کسی در جستجوی ویژوال سرمایه گذاری می کند؟

همانطور که انتظار می رود ، مارک های بزرگ سرمایه گذاری زیادی را برای جستجوی بصری انجام می دهند.

مارک های مد در حال حاضر از منحنی جلوتر هستند ، اما تنها کسانی نیستند که به دنبال افزایش کانال هستند.

مقاله پیشنهادی  شروع کار در 9 مرحله ساده

برخی از آنها عبارتند از:

  • برای همیشه 21
  • وایفر
  • والمارت
  • تامی هیلفیگر
  • ایکه
  • کنفرانس
  • ایده آل
  • میسی

اگر فکر می کنید جستجوی بصری به عنوان ویژگی ای برای ارائه به کاربران خود باشد ، بازار فرصت های زیادی برای شروع به تولید محصولاتی مانند اینها دارد.

محصولات جستجوی بصری

موتورهای جستجو ، بازارها و شبکه های اجتماعی تصویری – مانند گوگل ، بینگ ، آمازون و پینترست – همچنین در جستجوی تصویری و تصویر سرمایه گذاری زیادی می کنند زیرا فضای جدیدی را برای تحقیقات مبتنی بر انجمن های بصری ایجاد می کند.

همچنین می تواند تنها با یک کلیک از تصویر به سبد تبدیل ، به تبدیل تبدیل شود ، از بین بردن گذرگاه هایی که در عوض می توانند باعث از بین رفتن تبدیل شوند.

از بین همه این سیستم عامل ها ، Google مکانی است که بازاریابان می توانند فرصت های بیشتری را پیدا کنند.

جستجوی Google و ویژوال

در گذشته ، Google فقط در جستجوی تصاویر بود.

تصاویر جستجو

در حال حاضر ، ما شاهد جستجوی کلاسیک تصویر و ادغام جستجوی تصویری هستیم.

تصاویر و جستجوی بصری

به زودی ، جستجوی بصری بخشی از مفهوم بزرگتر جستجوی مکالمه ای خواهد بود ، جایی که جستجوی متنی بصری ، صوتی و سنتی همه با هم در یک اکوسیستم چند وسیله ای کار می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مکالمه ، تصاویر و جستجوی بصری

ثبت اختراعات Google در مورد این موضوع ، نگاهی اجمالی به چگونگی عملکرد این بازی در آینده می گذارد.

تصاویر گوگل

در سال های اخیر ، Google تصاویر از SERP ها به منبع اصلی کلیک و ترافیک وب سایت تبدیل شده است.

Sparktoro پروژه هایی را در اختیار دارد که Google Images حدود 20٪ از سهم بازار موتور جستجو را در اختیار دارد.

Google Images SERPs Google

در زیر نحوه نگاهی به Google تصاویر SERPs برای پرس و جو نمایش داده شده است [oversized glasses].

Google Images Veretical

Google تصاویر SERP معمولاً از این موارد تشکیل شده است:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • برچسب ها
  • نتایج خرید پرداخت شده
  • نتایج خرید ارگانیک.

برچسب ها (اشخاص مرتبط)

اولین چیزی که در بالای هر صفحه مشاهده می کنیم ، برچسب هایی هستند که مربوط به پرس و جو هستند.

برچسب ها رفتاری مشابه با جعبه های People Also Ask دارند.

اگر بر روی یک برچسب کلیک کرده و سپس با دکمه برگشتی مرورگر به عقب برگردیم ، برچسب های جدیدی در صف ظاهر می شوند که مربوط به برچسب قبلی است که باز و بسته شده است.

شما می توانید برای جستجوی خود لیست بسیار بزرگی از اشخاص مرتبط را ایجاد و به دست آورید.

خرید ارگانیک (دسک تاپ)

در دسک تاپ گوگل ، می توانید تصاویری را مشاهده کنید که دارای یک نماد هستند.

وقتی روی آن کلیک کنید ، پیش نمایش وجود دارد که نشان می دهد:

  • برچسب عنوان
  • متن مربوطه که از توضیحات محصول گرفته شده است.
  • داده های ساختاری – طرحواره محصول (در صورت موجود بودن).

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

دسک تاپ خرید ارگانیک

این پیش نمایش ثروتمندتر از آن است که اگر در جستجوی جهانی به دنبال چیزی هستید.

خرید ارگانیک (موبایل)

در موبایل این امر بیشتر مشهود است.

اگر ما صفحات محصول خود را با schema.org/Product برچسب گذاری کرده ایم ، در آنصورت Google برچسب محصول را در تصویر نشان می دهد ، به علاوه سایر اطلاعات در صورت موجود بودن (“موجودی”).

مقاله پیشنهادی  توییتر هک سازش حسابهای تأیید شده و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

خرید ارگانیک موبایل 1

از طریق تلفن همراه ، Google همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا مجموعه هایی را ایجاد کنند که بتوانید در آن جستجو کنید ، ذخیره کنید و سپس کلیه محصولاتی (یا عکس) را که می خواهید بیشتر تحقیق کنید ، بازیابی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

خرید ارگانیک موبایل 2

افراد می توانند در تلفن همراه Google Images به راحتی از طریق یک نماد در سمت راست پایین صفحه کاربر به مجموعه های خود برسند.

هم از Google تصاویر و هم از مجموعه ، نتایج جستجوی گسترده همان است که در دسک تاپ دیده می شود – تنها تفاوت این است که در تمام صفحه وجود دارد.

Google تصاویر به خصوص برای جستجوی تلفن همراه طراحی شده است.

نحوه شناسایی فرصتهای جستجوی تصویر

از ابزاری استفاده کنید که ویژگی های جستجو را ردیابی کند (مانند SEMrush ، Ahrefs یا Moz).

در SEMrush ، به سمت خود بروید پروژه> پیگیری موقعیت یا تحقیقات ارگانیک> فیلتر موقعیت برای نمایش فقط SERP ها با تصاویر Box.

SEMrush ردیابی موقعیت جعبه تصاویر

سپس می توانید تمام SERP هایی که دارای Image Box و Google Ads و / یا Google Shopping هستند را تعیین کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اینها کلمات کلیدی هستند که در آن خرید بصری ارگانیک دارای فرصت های بزرگی برای موفقیت است.

images searchkeywords

“تصاویر” فقط مربوط به تصاویر Google نیست

به یاد داشته باشید ، تصویر فقط مربوط به تصاویر Google نیست.

تصاویر در نتایج غنی مهم هستند ، از جمله:

  • اخبار AMP (ضروری است)
  • اخبار غیر AMP (توصیه می شود).
  • رویداد (توصیه می شود).
  • چگونه (توصیه می شود).
  • پخش مستقیم (ضروری).
  • مشاغل محلی / رستوران ها (لازم)
  • آرم (لازم)
  • فیلم (لازم)
  • محصول (لازم)
  • دستور العمل (لازم)
  • ویدئو (لازم)

شیطان در جزئیات است

Google بهترین روشها را برای استفاده از تصاویر در محتوای شما ارائه می دهد.

تصاویر باید حداقل از 1200 پیکسل گسترده باشند

به عنوان مثال ، برای Google Discover ، ناشران توصیه می شوند شامل “تصاویر قانع کننده و باکیفیت در محتوای شما باشند ، به ویژه تصاویر بزرگی که احتمالاً باعث بازدید از” می شوند. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

URL های تصویر باید Crawlable و Indexable باشند

مطابق مستندات نقشه سایت تصویر Google:

“در بعضی موارد ، URL تصویر ممکن است در همان دامنه سایت اصلی شما نباشد. این خوب است ، مادامی که هر دو دامنه در کنسول جستجو تأیید شوند. […] علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که پرونده robots.txt شما خزیدن محتوای شما را به صورت فهرست بندی مجاز نمی کند. “

جستجوی تصویر

توصیه های بیشتر بسته به وضعیت شما

همچنین بسته به شرایط شما چند نکته دیگر نیز باید در نظر بگیرید.

بهترین روشهای جستجو بصری

“تصاویر” در جستجوی جهانی فقط نتایج غنی نیستند

تصاویر فقط جعبه تصویر یا نتایج غنی نیستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آنها همچنین در نمودار دانش و قطعه های برجسته حضور دارند.

سعی کنید تصاویر خاص خود را در قسمت ویژه برجسته خود داشته باشید.

در ژانویه سال 2020 ، گوگل علاوه بر نتایج جدید ، نتایج جدیدی را نیز جستجو کرد که خرید محصولات محبوب را آسان کرد.

همانطور که مت جنوبی گزارش می دهد:

“برای اینکه بازرگانان بتوانند محصولات خود را در بخش محصولات محبوب نشان دهند ، آنها می توانند فید محصولات را در مرکز بازرگانان Google تنظیم کنند و / یا استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته مناسب را در صفحات محصول اعمال کنند.”

جستجوی تصاویر: نکات بهینه سازی

برای بهبود شانس حضور در نتایج جستجوی تصویر Google ، حتما این نکات مربوط به SEO را دنبال کنید.

  • از نام پرونده های تصاویر توصیفی استفاده کنید.
  • متن alt را اضافه کنید – این یک “عامل” مرتبط است و همچنین برای قابلیت استفاده است.
  • زیرنویس ها را اضافه کنید.
  • تهیه توضیحات تصویر (توصیه می شود برای تصاویر گالری).
  • ایجاد نقشه های XML نقشه ها (لازم)
  • محتوای اطراف تصاویر باید با خود تصویر سازگار باشد.
مقاله پیشنهادی  Google هر روز بیش از 25 میلیارد صفحه Spammy را پیدا می کند

لنزهای Google

یکی دیگر از ویژگی های Google که ارزش کاوش را دارد ، لنز Google است.

Google Lens

با استفاده از لنزهای Google ، افراد می توانند یک محصول را قاب بندی کرده و آن را در Google جستجو کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

افراد می توانند یک متن را انتخاب کرده و از آن به عنوان پرس و جو در جستجوی Google استفاده کنند.

آنها همچنین می توانند یک محصول را قاب بندی کنند ، به دنبال کالاهای مشابه باشند و به صورت آنلاین یا آفلاین به خرید بپردازند.

مردم می توانند به دنبال الهام و جستجوی محصولاتی باشند که توجه آنها را جلب می کند – و آنها را خریداری کنند
سایت تاجر

جستجوی تصویری: نکات بهینه سازی

در اینجا چند نکته برای بهینه سازی جستجوی بصری آورده شده است.

  • تصاویر را دنبال کنید بهترین شیوه های جستجوگرها.
  • در ضمن احترام از داده های ساخت یافته استفاده کنید همه نشانه ها (نسبت ، عرض ، و غیره).
  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • بهینه سازی تصاویر برای PageSpeed.
    • بسته به نوع تصویر ، فرمت مناسب را انتخاب کنید.
    • فشرده سازی تصاویر بدون از دست دادن کیفیت آنها.
  • از ظروف سرباز یا مسافر خودداری کنید. موضوع اصلی تصویر باید مشهود باشد.
  • اگر از عکس های سهام استفاده شده است ، آنها را اصلاح کنید تا آنها را منحصر به فرد کنید.
  • تمام نمونه کارهای خود را در شبکه های ویژوال اجتماعی (یعنی پینترست) منتشر کنید.
  • به یاد داشته باشید که پیوندهای داخلی و خارجی برای تصاویر و جستجوی ویژوال نیز ارزش دارند.
    • هرچه تعداد صفحات بیشتر از تصویر شما استفاده کند ، با اشخاص مرتبط بهتر برچسب گذاری می شود ، از این رو در جستجوی تصاویر بیشتر قابل مشاهده است.

غذای آماده

استفاده از تصاویر و تصاویر طبیعی ترین روش برای جستجو است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما بهینه سازی این امر فقط مربوط به برچسب های alt نیست.

Google بهترین شیوه ها و توصیه ها را برای کمک به شما در جذب درست تصاویر به شما ارائه می دهد.

قدرت تصویر و جستجوی تصویری را نادیده گرفته یا دست کم نگیرید.

کسب درآمد از ترافیک تصاویر را شروع کنید.

تماشای این ارائه

اکنون می توانید نمایش کامل فیورلی را از SEJ eSummit در تاریخ 2 ژوئن تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=34ZZHUQuvRg

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست 2020