آنچه باعث بازده تجارت الکترونیکی می شود و چگونه می توان آنها را کاهش داد

الگوی خرید در حال تغییر است.

موج تجارت الکترونیکی سال 2020 بسیاری از مشاغل را با افزایش بازده محصول روبرو کرده است.

این دو مورد اغلب دست به دست هم می دهند.

با افزایش نرخ کلی خرید آنلاین ، تعداد بازده محصول نیز افزایش می یابد.

با این حال ، تغییر در عادت های خرید می تواند از الگوهای سنتی پیشی بگیرد و حاشیه سود شما را بخورد.

برای درک تأثیر بازده محصول در چشم انداز تجارت الکترونیکی پس از COVID-19 ، Yotpo یک نظرسنجی جدید درباره وضعیت فعلی بازده محصول منتشر کرد. (افشاگری: من در Yotpo کار می کنم.)

بینش ها نشان می دهد که بهترین راه برای کاهش بازده محصول ، سیستم حمل و نقل بهتر نیست (اگرچه ممکن است به این مورد نیز کمک کند) ، بلکه از طریق فناوری و ارتباطات در محل است.

هزینه تجارت بازده محصول چقدر است؟

سیاست بازگشت فروشگاه عامل مهمی در تصمیم گیری برای خرید است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به راحتی مارک ها گزینه ای برای ارائه بازده نیستند.

حدود 70٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که سیاست بازگشت برای تصمیم خرید آنها مهم است.

در صورت پرداخت هزینه برای بازپرداخت ، 59٪ اظهار داشتند که از آن فروشگاه سفارش نمی دهند.

حدود نیمی از شرکت کنندگان می گویند که به دلیل سیاست بازگشت ، سفارش آنلاین را رها کرده اند.

توانایی بازگشت برای مشتریان بسیار مهم است و بهترین استراتژی تجاری محدود کردن توانایی بازگشت مشتری نیست.

در عوض ، هدف باید کاهش نیاز یا تمایل مشتری به بازگشت باشد.

انجام این کار شامل هک کردن ذهنیت خریدار و بهبود رابط سفر مشتری است.

دلیل اصلی بازگشت خرید مردم چیست؟

دلایل بازگشت به صنعت و مارک متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، بررسی ملی در بین همه مارک ها نشان می دهد که مناسب ترین دلیل اصلی این است که بسیاری از افراد کالایی را پس می دهند ، 65٪ از خریداران دلیل بازگشت بازده خود را ذکر می کنند.

مقاله پیشنهادی  نحوه بررسی محتوای تکراری در طی ممیزی سئو

عدم تطابق توضیحات کالا با این کالا باعث شد 39٪ از خریداران اقلام را پس دهند و 33٪ گفتند که محصولات را پس می دهند زیرا از نظر شخصیتی متفاوت هستند.

همچنین این مسئله وجود دارد که خریداران قصد بازگشت دارند.

در کل خریداران ، 35٪ در هنگام خرید آنلاین بیش از حد سفارش می دهند ، اما این نرخ در میان خریداران جوان حتی بیشتر است.

در میان هزاره ها ، 43٪ با هدف بازگرداندن محصولات خرید می کنند و برای Gen Z ، این جهش حتی بالاتر از 46٪ است.

این رفتار در صنعت نیز متفاوت است.

به احتمال زیاد خریدارانی که کالاهای خانگی یا کالاهایی مانند قهوه می خرند با در نظر گرفتن بازده سفارش می دهند.

با این حال ، این رفتار در صنعت مد بسیار شدید است ، به طوری که 66٪ از خریداران گفتند که آنها بیش از آنچه را که قصد داشتند نگهداری کنند ، سفارش داده اند.

به خصوص که COVID-19 عادات غذایی و ورزشی را تغییر داده است ، ارزیابی تناسب لباس حتی دشوارتر است.

این می تواند به این معنی باشد که خریداران چندین طرح را با طرح بازگرداندن گزینه ای که درست نبود ، سفارش می دهند.

چگونه می توان بازدهی را از طریق اطلاعات بهتر محصول کاهش داد

اکنون که دانستیم بیشترین بازده را به دنبال دارد ، می توانیم نحوه کاهش آنها را شناسایی کنیم.

به طور خلاصه ، کاهش بازده مربوط به اطلاعات بهتر محصول است.

مقاله پیشنهادی  25 نمونه خلاق صفحات درباره ما

اگر قبل از خرید به سوالات یک خریدار پاسخ داده شود ، به احتمال زیاد محصولاتی را خریداری می کند که برای نیازهای آنها مناسب باشد و در عین حال عدم قطعیت سفارش بیش از حد را کاهش دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تمرکز روی این سه م listingلفه لیست می تواند به شما در کاهش بازده محصول کمک کند.

1. لیست محصولات به روز شده

بهبود توضیحات محصول شما می تواند تا 39٪ از خریداران که می گویند خرید آنها همانطور که شرح داده شده نبوده است ، تا حد زیادی بازدهی داشته باشد.

اشتباه نکنید که توصیفات ثابت است.

برای انعکاس دقیق بازخورد خریداران و عبارات جستجوی پیشرفته ، توضیحات را به روز نگه دارید.

2. اهرم نظرات مشتری

نظرات ، عکس ها و فیلم های فیلتر نشده سایر خریداران یکی از قدرتمندترین مطالب وب سایت شما است.

تجربیات IRL از همسالان می تواند اطلاعات مفیدی در مورد تناسب ، کیفیت و رضایتمندی شما فراهم کند.

خریداران به خریداران دیگر اعتماد دارند.

بررسی ها نه تنها اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند ، بلکه باعث بهبود اعتماد خریداران به تصمیم خریدشان می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

3. امکان فیلتر کردن نظرات توسط موضوع

همه ما می دانیم که جمع آوری نظرات و رتبه بندی های بیشتر ، تبدیل ها را بهبود می بخشد.

به هر حال ، بازخورد از پنج مشتری تقریباً به اندازه 500 مشتری نیست.

با این حال ، موثرترین رابط به خریداران امکان فیلتر کردن بررسی ها را با موضوع می دهد تا بتوانند به راحتی نظرات مربوط به معیارهای تصمیم گیری را شناسایی کنند مانند:

با دستیابی به مناسب ترین اطلاعات ، آنها می توانند بهترین تصمیم را بگیرند.

نحوه استفاده از بازده محصول به عنوان یک فرصت

بهبود اطلاعات در محل خود می تواند به شما در کاهش بازده محصول کمک کند ، اما نمی توانید آنها را حذف کنید.

مارک های موفق به جای استفاده از ضرر خالص بازده ، از این فرآیند به عنوان فرصتی برای رشد روابط مشتری استفاده می کنند.

آن را به یک تجربه مثبت تبدیل کنید

بازده محصول یک نقطه لمس قدرتمند است.

شرکت شما این فرصت را دارد که احساس خوبی ایجاد کند و مشکلات مشتری را حل کند.

این معامله از چنان اهمیتی برخوردار است که در صورت بازگشت آسان ، 92٪ از خریداران احتمالاً مجدداً از فروشگاه سفارش می دهند.

این LTV مشتری را افزایش می دهد و روند بازده را به یک دارایی تبدیل می کند.

پیگیری از طریق پیام کوتاه

به جای پایان دادن به تعامل با بازپرداخت ، از بازگشت محصول به عنوان شروع مکالمه استفاده کنید.

ارسال پیام کوتاه یکی از بهترین راه های پیگیری به دلیل نرخ باز بالا و روش ارتباطی شخصی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آن را گاه به گاه نگه دارید و از مشتری بخواهید که چرا محصول را پس داده است یا س introducال مقدماتی دیگری را به شما ارائه داده است.

در پاسخ به بازخورد آنها ، می توانید کد تخفیف ارائه دهید ، پیشنهادی برای محصول ارائه دهید یا از آنها دعوت کنید تا به برنامه عضویت شما بپیوندند.

با جذب مجدد خریداران پس از بازگشت ، در حال افزایش روابط تجاری خود هستید.

خلاصه

از طریق ترکیبی از کاهش بازده و رشد روابط مشتری ، شرکت شما می تواند از وضعیت خطرناکی که بازده حاشیه سود شما را می خورد جلوگیری کند.

منابع بیشتر: