آنها امروز برای سئو چقدر مهم هستند؟

از آنجا که همه ما برای درک الگوریتم Google تلاش می کنیم و در استراتژی های بازاریابی ما فعال و واکنشی نمی شویم ، باید مراقب باشید که فقط به یک کلمه کلیدی دیگر قربانی نشوید (و در این صنعت ، پیمایش آسان است).

ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم تا بدانیم که استناد و همزاد بودن به چه معنی است ، تفاوت آنها با یکدیگر چیست و آیا اینها تاکتیکهایی است که باید هنگام استراتژیک سئو وب سایت شما جدی گرفته شود.

نکته ، جواب ممکن است همان چیزی باشد که شما فکر می کنید نیست!

استنباط چیست؟

همه ما می دانیم که ساختمان پیوند کار می کند؛ اما این بسیار ناراحت کننده Google است.

استناد مشترک را وارد کنید (و اتفاق همبستگی برای این موضوع ، اما ما در بخش بعدی به آن خواهیم رسید).

سهمیه مشترک به این معنی است که یک وب سایت توسط دو منبع مختلف ذکر شده است ، اما لزوماً به هم مرتبط نیستند. واقعاً به همین سادگی است

مشارکت و & # 038؛ همزمانی: آنها برای SEO امروز چقدر مهم هستند؟ wp-content / uploads / 2020/05 / co-citation-5ecec4835c03c.png 612w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/05/co-citation-5ecec4835c03c-480x235.png 480w

به عنوان مثال ، اگر ژورنال موتور جستجو در بسیاری از وب سایت ها ذکر شده باشد ، حتی اگر به آن پیوند نداشته باشد ، گوگل به این موضوع توجه می کند و آن را به صورت مشترک استناد می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این چیز خوبیه.

ایده اینجاست که ممکن است این اتفاق به طور غیرمستقیم یا به طور تصادفی اتفاق بیفتد و باعث شود همه ذکرها واقعاً و واقعاً صادقانه احساس کنند.

ناگهان سایتی که ذکر شد به همراه تمام سایتهایی که به آن سایت اشاره می کنند همه مرتبط هستند و باز هم این یک اتفاق خوب است.

این پادکست بهتر است وقتی آنها می گویند “این یکی از دلایلی است که ممکن است لزوماً بد نباشد که سایت و سایت رقبای خود را در همان مقاله با هم مرتبط کنید. این کمک می کند تا شما را از طریق استناد به همان میزان در همان سطح قرار دهید. “

مقاله پیشنهادی  مولر گوگل در مورد کپی کردن سایت های دارای رتبه برتر

همزمان بودن چیست؟

بار دیگر ، ایده در اینجا این است که شما می خواهید بیش از کلمات کلیدی رتبه بندی کنید ، بلکه بر رتبه بندی برای مفاهیم و ایده ها تمرکز کنید.

به منظور اینکه رباتهای گوگل بتوانند بخشی از مطالب را خزیده و از بین بروند ، به دنبال “نزدیکی کلمات کلیدی مشابه موجود در چندین وب سایت هستند ، که ممکن است شامل کلمات کلیدی مشابه یکدیگر و مبتنی بر براساس یک تحقیق SEO Hacker ، همان موضوع ، اما دقیقاً یکسان نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مشارکت و & # 038؛ همزمانی: آنها برای SEO امروز چقدر مهم هستند؟ wp-content / uploads / 2020/05 / co-occociation-5ecec4979acbe.png 612w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/05/co-occurance-5ecec4979acbe-480x140.png 480w

حالا وقتی می گوییم کلید واژه ها، این لزوما به معنای کلمه کلیدی نیست پیوندها.

این در مورد استفاده از عبارات کلیدی در محتوای شما است.

به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، درست است؟

بنابراین چگونه می توانید تعیین کنید که کدام عبارت اصلی برای پیوند دادن به یکدیگر در محتوای شما هستند؟

این به جستجوی نمایش داده می شود.

به این مانند تحقیقات کلمات کلیدی فکر کنید ، بجای اینکه به جستجوی چند بار کلمه کلیدی در Google بپردازید ، می بینید که چگونه عبارات کلیدی مختلف با هم جستجو می شوند و پیاپی

دو مثال زیر را بگیرید.

مثال 1

بیایید بگوییم کسی عبارت “تعطیلات برای کاستاریکا برای خانواده ها” را جستجو می کند و سپس عبارت “تورهای گروهی کاستاریکا برای خانواده ها” را جستجو می کند.

اگر این اتفاق به اندازه کافی بیفتد ، گوگل شروع به جمع کردن این دو اصطلاح با هم خواهد کرد ، بنابراین فرض می کند که تورهای گروهی همان چیزی است که افراد هنگام جستجوی تعطیلات خانوادگی کاستاریکا به دنبال آن هستند.

در این شرایط ، همبستگی رخ داده است. به عنوان یک نویسنده یا سئو ، این اصطلاحاتی است که شما می خواهید در نوشتار خود با آنها ارتباط برقرار کنید.

مقاله پیشنهادی  چرا و چگونه باید مفهوم رتبه های ملی را دوباره بررسی کنید

مثال 2

اگر بعد از جستجوی انواع دیگر پرندگان معمولی یافت شده در آمریکا یا جستجوی تعطیلات تماشای پرندگان ، به جستجوی “blackhawks” بپردازید ، گوگل فرض می کند که شما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پرنده شاهین سیاه و نه تیم هاکی شیکاگو مشاهده کنید ( حتی با وجود هجی کردن پرنده کمی اشتباه).

باز هم ، همدستی رخ داده است.

چگونه می توان با همدستی و همزمانی در مسیر پیگیری قرار گرفت

اولین قدم شما برای موفقیت در کنار هم آمیختگی و استناد به سؤال ، تغییر روش تفکر و گفتگو با نویسندگان محتوای خود است.

اطمینان حاصل کنید که آنها این مفاهیم را درک کرده اند تا هنگام نوشتن بتوانند ذکرهای معتبر و اصطلاحات کلیدی مرتبط را در بر گیرند.

چند نکته از این مقاله در مورد Uberflip:

  • به تحقیقات کلمات کلیدی خود ادامه دهید ، اما یک قدم جلوتر بروید. هر کلمه کلیدی را که قصد استفاده از آن را دارید ، بگیرید و سپس لیستی از اصلاح کنندگان ایجاد کنید و سعی کنید آن اصلاح کننده ها را در محتوای خود بگنجانید.
  • سعی کنید از کلمات مشابه در برچسب ها ، عناوین و توضیحات h1 و h2 استفاده کنید.
  • از ابزاری برای کمک به خلاقیت و ایجاد ایده های جدید مانند اکسپلورر کلمات کلیدی Ahref استفاده کنید.
  • باز هم با نویسندگان خود صحبت کنید. نویسندگان شما کسانی خواهند بود که باید نسبت به این روش تفکر واکنش نشان دهند ، بنابراین آنها را با این دانش بازو کنید و به آنها آموزش دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

چرا همدستی و هم افزایی باعث ایجاد حس می شوند

اگر در مورد آن فکر کنید ، وقتی هماهنگی و همزبانی مشترک Google را انجام می دهد ، ارزش آن را کاملاً معقول می کند – قدرت و واقعی و واقعی و درهم آمیختن بین بخشهای مختلف محتوا.

مقاله پیشنهادی  Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد

اگر تاریخچه به روزرسانی های الگوریتم Google را دنبال کنیم ، می بینیم که یک بار دیگر ، این مدتی است که در آثار وجود دارد:

  • به روزرسانی Hummingbird: این کار در سال 2013 به پایان رسید تا اطمینان حاصل شود که “صفحات منطبق با معنی بهتر از این که صفحات فقط با چند کلمه مطابقت دارند بهتر عمل می کنند” برخی معتقدند این شروع این نوع استراتژی بود.
  • رتبه بندی: این یک سیستم یادگیری ماشینی است که در سال 2015 راه اندازی شده است و کار خاص این است که به دنبال شباهت هایی بین صفحات باشید که کاربران از نظر آنها ارزشمند هستند.
  • برت: این بروزرسانی از اکتبر سال 2019 ، آنچه گوگل آن را “مهمترین بروزرسانی در پنج سال” نامیده است ، متمرکز بر این بود که بتوانید متن کلمات موجود در پرس و جو خود را درک کنید. این تمرکز روی زبان طبیعی و سؤالات گفتگو است.

چرا پیوند ساختمان هنوز حس بیشتری ایجاد می کند

اگرچه مفهوم استناد و هم افزایی منطقی است و به نظر می رسد برخی از پا از نظر جایی که در نهایت گوگل دوست دارد برود (به هیچ وجه به لینک ها تکیه نمی دهد) ، عاقلان می دانید که همه چیز را دنبال نکنید. این.

من اغلب سعی می کنم توضیح دهم که به همان اندازه که مردم در مورد پیوندها صحبت نمی کنند یک ضرورت نیستند و این محتوا همه چیز است ،

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Google SERPs از این نسخه پشتیبان تهیه نمی کنند.

روی مثالهای دنیای واقعی متمرکز شوید.

پیوندها برای موفقیت یک وب سایت و توانایی آن در رتبه بندی هنوز حیاتی هستند و به زودی نمی بینم که به زودی تغییر کند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: Depositphotos.com
سایر تصاویر گرفته شده از مقاله SEJ از مارس 2013