آمازون پرداختهای وابسته را به حداقل 1٪ کاهش می دهد

در 14 آوریل 2020 ، آمازون در مورد تغییرات اعمال شده در تاریخ 21 آوریل به سازمان های وابسته خود اعلام کرد. این تغییرات ، کاهش چشمگیر در پرداختی شرکتهای وابسته است. به عنوان مثال ، دسته بندی مبلمان و بهبود خانه از پرداخت 8٪ به تنها 3٪ کاهش یافت.

هیچ نشانی در ایمیل وجود ندارد مبنی بر اینکه تغییرات مربوط به پرداخت های وابسته است. مگر در مواردی که از طریق ایمیل از طریق صفحه با تغییرات کلیک کنید ، هرگز نمی دانید.

متن اعلامیه ایمیل آمازون در اینجا آمده است:

“سلام همکار ،

امیدواریم در این مدت خوب بمانید. ما در حال نوشتن هستیم تا شما را از تغییرات آتی در توافق نامه عملیاتی برنامه آمازون ، که حاکم بر مشارکت شما در برنامه همکاران آمازون است ، آگاه کنیم.

کلیه تغییرات از تاریخ 21 آوریل 2020 مؤثر است.

برای دیدن خلاصه ای از این تغییرات ، به صفحه تغییر یافته مراجعه کنید. اگر می خواهید به نسخه های فعلی و پیش از تغییر مراجعه کنید ، می توانید توافق نامه عملیاتی ، سیاست های برنامه و بیانیه هزینه را پیدا کنید. “

تصویر صفحه ایمیل همکاران آمازون

این جمله در مورد آنچه تغییر کرده است مبهم است. بنابراین بدون شک تکان دهنده است که روی آن کلیک کنید تا تغییرات عظیمی در ساختار پرداخت سود سهام مشاهده شود.

مقاله پیشنهادی  اخبار بینگ PubHub و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

دسته بندی ها در تقاضای بالا تحت تأثیر قرار می گیرند

به نظر می رسد این تغییرات مربوط به محصولاتی است که در حال حاضر به دلیل قرنطینه Covid-19 مورد نیاز مصرف کنندگان قرار گرفته است.

محصولات مرتبط با خانه و کار از خانه ، به دسته بندی هایی که کاهش یافته است ، تمایل دارند.

در اینجا تصویری از پرداختهای وابسته به آمازون آورده شده است که هزینه های آن برجسته است.

هزینه های جدید به رنگ سیاه و هزینه های قدیمی به رنگ قرمز است:

تصویر صفحه تغییر آگهی های پرداخت وابسته به Amazon 2020/04 / amazon-affiliate-rates-5e96607c8cd42.png 800w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/04/amazon-affiliate-rates-5e96607c8cd42-480x273.png 480w، https: //cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/04/amazon-affiliate-rates-5e96607c8cd42-680x387.png 680w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/04 /amazon-affiliate-rates-5e96607c8cd42-768x437.png 768w نرخ پرداخت جدید شرکتهای وابسته به رنگ مشکی است. پرداخت های قدیمی به رنگ قرمز است.

آمازون و مشاغل دیگر هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش می دهند ، به ویژه برای محصولاتی که تقاضای زیادی دارند.

از این منظر ، این حس را حس می کند که آمازون هزینه کالاهای پرداختی را برای محصولاتی که در حال حاضر از قفسه های انبار پرواز می کنند ، کاهش می دهد.

همه دسته بندی ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند

برش ها در سراسر صفحه نیست. بسیاری از دسته ها بی تأثیر باقی می مانند. به عنوان مثال ، دسته بندی Luxury Beauty و Amazon Coins همچنان دارای 10٪ نرخ پرداخت هستند.

مقاله پیشنهادی  راهنمای جستجوی تصویر پیشرفته Google

دسته موسیقی دیجیتالی و فیزیکی با پرداخت 5٪ همچنان ادامه می یابد. اما این دو مقوله ممکن است برای کسب درآمد از این دسته موارد سخت باشند ، زیرا امروزه بیشتر مردم تمایل دارند از طریق خدمات استریم به موسیقی گوش دهند.

نرخ پرداختی شرکتهای وابسته برای دسته های زیر بدون تغییر باقی می ماند.

  • 10٪
    زیبایی مجلل ، سکه های آمازون
  • 5.00٪
    موسیقی دیجیتال ، موسیقی فیزیکی ، دست ساز ، فیلم های دیجیتال
  • 4.50٪
    کتابهای فیزیکی ، آشپزخانه ، خودرو
  • 4.00٪
    دستگاههای تبلت آتش آمازون ، دستگاههای Kindle آمازون ، برچسب خصوصی زنانه ، زنانه و مردانه آمازون ، پوشاک ، دستگاه های Cloud Cam Amazon ، تلویزیون TV هوشمند ، نسخه تلویزیونی Fire TV ، دستگاه های TV TV Fire ، دستگاه های اکو آمازون ، دستگاه های حلقه ، ساعت ، جواهرات ، چمدان ، کفش و کیف دستی و لوازم جانبی
  • 3.00٪
    اسباب بازی ها
  • 2.50٪
    رایانه های شخصی ، کامپوننت های کامپیوتر ، DVD و Blu-ray
  • 2.00٪
    تلویزیون ، بازی های ویدئویی دیجیتال
  • 1.00٪
    کنسول های بازی های ویدیویی و بازی های فیزیکی

واکنش سهامداران آمازون به طرز قابل پیش بینی منفی است

واکنش انجمن

بحث و گفتگو در مورد بازاریابی اینترنتی در Th3Core.com در مورد این تغییرات تحت عنوان: آمازون به شرکت های وابسته: ما دیگر به شما احتیاج نداریم.

مقاله پیشنهادی  6 روش استفاده از Google Analytics که فکرش را هم نکرده اید

عنوان بحث ممکن است منعکس کننده روحیه عمومی شرکت های وابسته به آمازون باشد ، پس از فهمیدن چگونگی کاهش درآمد آنها به استخوان.

پست انجمن می گوید:

“از 21 آوریل ، ساختار کمیسیون در حال کاهش است”

کلمات خشن برای آمازون در توییتر:

بردن

این ممکن است یک عارضه جانبی قرنطینه Coronavirus باشد. تغییرات در تقاضا دنیای بازاریابی آنلاین ، به ویژه بخش تبلیغات را در حال تکان می دهد.

بودجه های تبلیغاتی به دلیل عدم تقاضا در برخی مناطق کاهش می یابد. و آمازون همکاران در حال کاهش هزینه برای مناطقی هستند که تقاضا در سطوح بی سابقه ای است. این ممکن است بدان معنی باشد که دلیل کمی برای پرداخت هزینه ترافیکی که در حال حاضر به آمازون می آید پرداخت می شود.