آزمون های Pinterest رتبه بندی محصولات ، برچسب های “بهترین فروشنده” ، موارد دیگر

Pinterest در حال آزمایش ویژگی های جدید خرید از جمله رتبه بندی محصولات ، برچسب های “محبوب” و “بهترین فروشنده” و موارد دیگر است.

Pinterest در حال آزمایش تعدادی از ویژگی های جدید خرید است که برای جلب توجه بیشتر به پین ​​های محصولات طراحی شده است.

از نظر تئوری ، نگاه بیشتر به پین ​​های محصول باید منجر به فروش بیشتر خرده فروشان شود.

به نظر می رسد این ویژگی ها بخشی از عرضه آرام است. سخنگوی Pinterest با اطلاعات مستقیماً با موتور جستجوگر ژورنال تماس گرفت.

“میلیون ها نفر هر ماه به پینترست می آیند تا از آنچه را امتحان و خرید می کنند الهام بگیرند.

به همین دلیل است که ما در تلاش هستیم تا محصولات Pinner برای محصولات آسان از بازرگانان معتمد پیدا کنیم ، به خصوص که والدین در حال سازگاری با این نوع جدید از فصل بازگشت به مدرسه هستند. “

در اینجا مواردی است که در حال آزمایش است ، همراه با چند نمونه از ویژگی های جدید.

مقاله پیشنهادی  چگونه Q & A / الگوریتم ویژه قطعه قطعه در بینگ کار می کند

ویژگی های جدید خرید Pinterest

برچسب روی پین های محصول

Pinterest در حال آزمایش برچسب های جدید “محبوب” و “بهترین فروش” است که در پین های محصول ظاهر می شود.

این برچسب ها برای کمک به کاربران در کشف محصولات پرطرفدار بر اساس آنچه دیگران می خرند ، طراحی شده اند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان هر صفحه یتیم را در وب سایت خود پیدا کرد

تست های Pinterest رتبه بندی محصولات ، برچسب های

علاوه بر این ، Pinterest شروع به نشان دادن قیمت فروش به روز شده در کنار قیمت اصلی روی پین های محصول می کند. بنابراین کاربران دقیقاً می دانند که چه مقدار پول پس انداز می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

رتبه بندی محصولات

همچنین در آزمایش ، رتبه بندی و اطلاعات حمل و نقل کالا ارائه می شود که در کنار پین های محصول برای کمک به تصمیمات خرید ظاهر می شوند.

رتبه بندی محصولات جمع شده از وب سایت های خرده فروشی حاصل می شود.

تست های Pinterest رتبه بندی محصولات ، برچسب های

به روزرسانی در توصیه های خرید

Pinterest در حال به روزرسانی بخش “Shopping Spotlights” خود است که به توصیه های خرید مرتب شده در برگه جستجو اشاره دارد.

گزینه های ویرایشی بیشتری از جمله اطلاعات دقیق مقاله ها به این بخش اضافه می شوند.

با این به روزرسانی ، ناشران و تأثیرگذاران می توانند توضیحات مقاله طولانی تری اضافه کرده و داستان ها را در بخش ها و انواع محصولات سازماندهی کنند.

هر یک از این ویژگی ها در حال حاضر در حال آزمایش هستند ، بنابراین ممکن است دفعه دیگر که در جستجوی محصولی در Pinterest هستید با آنها برخورد کنید.